Wææææææh!!!

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
Har oppdaget Ebay jeg..

Nå er jeg snart blakk :(



(men får masse fine ting i posten da :D :D :D :D )
 
Hihi... faktisk klart å holde meg i skinnet ;-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥
 
Men nå har jeg sendt gubben ut av huset og lagt ungen, så da er det ingenting som kan stoppe meg!

Mowahahahaha!!

:p :p :p


Bortsett fra en tom konto da selvsagt :D
Haha!
 
Har ikke helt skjønt eBay ljeg. Vært inne og kikket men. Hvordan er det men forsendelser og toll osv?

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
 
Ebay er skummelt, men utrolig morsomt:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Men tenk på alt det du har kjøpt som du ikke viste at du trengte :p

Nei ebay er farlig noen ganger men bruker man den riktig så sparer man ganske mye!
 
Da har jeg blant annet fått rotet meg til å kjøpe ei badematte.
Stakkars lillegutt har sklidd rundt oppi der som om han var på rundttur på badeland :p

Skjermbilde 2013-06-28 kl. 02.50.55.png

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330834133879&var=540112228562


Ja.. dette trengte jeg virkelig altså :D
Kjøpte lilla :)





Også en matpakke lunsjbox til lillegutt til når han skal begynne i barnehage :D
(viktig å være tidlig ute ;) )

Skjermbilde 2013-06-28 kl. 02.56.54.png
http://www.ebay.ca/itm/Hot-Lovely-Z...ox-/121124028204?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160


:D
Fornøyd med dagens kjøp jeg ja :D
 
Så kult:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
2
Da har jeg blant annet fått rotet meg til å kjøpe ei badematte.
Stakkars lillegutt har sklidd rundt oppi der som om han var på rundttur på badeland :p

Vis vedlegget 20297

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330834133879&var=540112228562


Ja.. dette trengte jeg virkelig altså :D
Kjøpte lilla :)





Også en matpakke lunsjbox til lillegutt til når han skal begynne i barnehage :D
(viktig å være tidlig ute ;) )

Vis vedlegget 20298
http://www.ebay.ca/itm/Hot-Lovely-Z...ox-/121124028204?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160


:D
Fornøyd med dagens kjøp jeg ja :D
Mene..... den matboksen.... er det en sekk?? hvor stor er den?

For jeg tenkte bare å tipse om at hvis avdelingen har kjøleskap, så er det ikke allverdens med plass når det skal inn haugevis med matbokser.... hos oss er vi iallefall drittlei gedigne matbokser som tar halve hylla ;) blir jo nesten ikke plass til alle matboksene, og de ramler ut når du åpner døra ;)
For noen barn har med så mye mat i svære bokser, og så spiser de bare halvparten :) og ja, vi sier fra, og foreldrene ser jo hvor mye mat som er igjen, men likevel sender de med masse masse mat som garantert blir kasta...


Edit: jeg gikk inn og kikka, og jeg ser at den er ganske stor.... jeg hadde nekta en så stor matboks i mitt kjøleskap på min avdeling. Og hvis de skal på tur, så vil den jo også ta opp en del plass i de ansatte sine sekker... ser du på bildene av barna som holder sekken, så ser du at det er god str på den og at den tar mye plass ;)
Jeg ville nok hatt en mindre matboks i bakhånd i tilfelle bhg sier noe på det ;)
Men de var knallkule, så jeg skjønner de er populære ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
2
Mene..... den matboksen.... er det en sekk?? hvor stor er den?

For jeg tenkte bare å tipse om at hvis avdelingen har kjøleskap, så er det ikke allverdens med plass når det skal inn haugevis med matbokser.... hos oss er vi iallefall drittlei gedigne matbokser som tar halve hylla ;) blir jo nesten ikke plass til alle matboksene, og de ramler ut når du åpner døra ;)
For noen barn har med så mye mat i svære bokser, og så spiser de bare halvparten :) og ja, vi sier fra, og foreldrene ser jo hvor mye mat som er igjen, men likevel sender de med masse masse mat som garantert blir kasta...


Edit: jeg gikk inn og kikka, og jeg ser at den er ganske stor.... jeg hadde nekta en så stor matboks i mitt kjøleskap på min avdeling. Og hvis de skal på tur, så vil den jo også ta opp en del plass i de ansatte sine sekker... ser du på bildene av barna som holder sekken, så ser du at det er god str på den og at den tar mye plass ;)
Jeg ville nok hatt en mindre matboks i bakhånd i tilfelle bhg sier noe på det ;)
Men de var knallkule, så jeg skjønner de er populære ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Vi får se hvordan vi gjør det. Kommer nok uansett å ha en ekstra matboks! :)
Om vi ikke får ta den med i barnehagen, så er det nå uansett en billig fin matboks som vi kan ta med på tur etc :)
 
Back
Topp