wæææææææh!! skjelven!!

trolltjora

Elsker forumet
NÅ HAR JEG RINGT KIRKA OG BESTILT BRYLLUP!!!

forstår ikke at det skal skje nå!!!

jeg kommer til å være 29 år når jeg står brud[:D] nå er det fram med rockeringen og ned en størrelse!

WEEE!!! Gratulerer med datoen! Så spennende. Tenker med skrekkblandet fryd på at jeg har vært gift i godt og vel fem år allerede.. [8D] Og jeg er ikke 29 enda.. [8D]

....og selvfølgelig fikk jeg oppringing om at det var fullt allikevel, så nå krysser jeg fingrene for 11. juni... hu skal ringe tilbake[&:]

Masse lykke til med forberedelsene!! GLED DEG [:D]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

....og selvfølgelig fikk jeg oppringing om at det var fullt allikevel, så nå krysser jeg fingrene for 11. juni... hu skal ringe tilbake[&:]

Samme dag som oss da i tilfelle.. Håper dere får den [:)]
Gratulerer [:D]

Slick Chick
Nytt medlem

Medlem siden: 17.07.2009
Status: ikke pålogget quote:

....og selvfølgelig fikk jeg oppringing om at det var fullt allikevel, så nå krysser jeg fingrene for 11. juni... hu skal ringe tilbake

Samme dag som oss da i tilfelle.. Håper dere får den
Gratulerer

ORIGINAL: Slick Chick

Samme dag som oss da i tilfelle.. Håper dere får den [:)]
Gratulerer [:D]

ikke ringt tilbake enda...

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Masse lykke til med forberedelsene!! GLED DEG [:D]

Å, så spennende![:D]

Det må være utrolig kjekt å planlegge bryllup[:D]

ORIGINAL: Pijah

WEEE!!! Gratulerer med datoen! Så spennende. Tenker med skrekkblandet fryd på at jeg har vært gift i godt og vel fem år allerede.. [8D] Og jeg er ikke 29 enda.. [8D]

Sign.

Var 22 år da jeg giftet meg, og da hadde vi vært sammen i 4 år alt [:)] Jeg var heldig og fant mannen i mitt liv tidlig.

Gratulerer[:)]

ORIGINAL: charlieb

Å, så spennende![:D]

Det må være utrolig kjekt å planlegge bryllup[:D]

[8D]

Back
Topp