VW Polo eller Golf

3guttebarnsmamma

Glad i forumet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen med erfaringer fra disse to bilene?

Vi skal ha en liten bil nr to, men det må være plass til bakovervendt sete i det, er det det i en Golf eller Polo?

:anyone

Jeg har en golf 4, elsker den! Ser liten ut men er overaskende god plass inni den!:)

Hadde golf, hadde fint plass til en besafe bakovervendt i den :)

Hadde Polo før og har Golf nå. Likte begge, men Golfen er større og det er bedre plass :)

Vi har en golf+ fireåringen sitter bakovervendt i den

Har golf 4 2000mod highline til salgs akkurat nå;) den blir forliten iht barnevogn til oss:p

Vi er ikke avhengige av vogn lenger, det er derfor jeg ser på en mindre bil :-)

Tusen takk for svar alle sammen :) Greit å vite hva jeg kan se på:)

Mamma har en polo å svigers hadde golf. I poloen er det ikke plass til rattkjelke i bagasjerommet engang, så jeg ville valgt golf for de som har barn.

Fra iPhone på Bv-app

Vi er ikke avhengige av vogn lenger, det er derfor jeg ser på en mindre bil :-)

Da ville jeg valgt polo, billig i drift, lett å parkere og de er søte små:) ong lettere finne en billig fin polo enn hva der er å finne en golf til samme pris og stand:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3

Golf er større enn Polo. Ellers er det nesten samme bil mtp motor, girkasse, generelle fallgruver osv.

Her har vi også både Golf og Polo i nærmeste familie, liker Golf bedre. Mye bedre plass både i baksete og i bagasjerom :)

Back
Topp