Vurdert å endre teksten på "min side" ved termindatoen?

Fru.Vestavind

Glad i forumet
Som gravid, tung, lei og utolmodig, kan det vere tungt å logge på babyverden på termindatoen og bli møtt med følgande:

"Det er 1 dag og 52 uker til barnet sin 1-årsdag. 

GRATULERER! Fødselen er vel overstått og dere har fått den flotteste gaven i verden – et lite barn. Og ikke et hvilket som helst barn, men verdens vakreste lille bylt! Er morsfølelsen på plass? Mange opplever å fylles av den gode morsfølelsen allerede i første møte med barnet. Er ikke du en av dem, så trøst deg med at det er helt normalt at det kan ta litt tid. Dere skal jo gjerne bli kjent først!"

"Jo,takk. Gni det inn...!" er gjerne det ein tenker då;P
På slutten av svangerskapet er ein ofte begynt å bli nokså lei, og då hjelper det ikkje med slike gratulasjonar. Spesielt ikkje når ein føler at "alle" på terminforumet har fått sine små, medan ein sjølv går rundt som eit forvoksent påskeegg med bein og armar.
Ein slik gratulasjon kunne heller kome når ein "registrerar" barnet, om ein vel å gjere det.

Det gjor ikkje MEG så mykje å bli møtt av denne teksten (eg var godt forberedt, då andre på terminforumet hadde "advart" mot den), men eg nok mange som ikkje likar den serleg godt...Så veldig fint om den hadde blitt redigert litt;)

Takk for merksemda!:)
 
Takk for tilbakemeldingen! Vi skal se litt om vi kan endre så den passer bedre. Lykke til videre!
 
Back
Topp