Vurdering for igangsettelse

Bondefruen

Forelsket i forumet
I morgen skal jeg på vurdering for igangsettelse, å vi er veldig spente!!

Håper de tar plagene seriøst. Når man er avhengig av at mannen er hjemme å hjelper til med alt (jeg får ikke på meg klær selv lenger) går det litt over streken. Sønnen er hjemme å blir hjemme fra barnehagen siden jeg ikke klarer å kjøre bil å jeg har krykkene stående ved min side døgnet rundt.

Nattesøvn er noe jeg ikke har fått på over 1 mnd, å alle sier at det ikke blir bedre når babyen er ute. Hva så om hun er mye våken om natten?? Da har jeg god selskap i nattetimene å jeg slipper å vri meg i smerte i timesvis :)
 
So bra ;) ikkje noke godt når ein har slike smerter :( merker sjølv at bekkenet blir verre :( vondt å få løfta beina oppi senga, utav senga.. Berre det å snu seg! La meg på sofaen i ste, sovidt eg klare å få dei oppi der og :( men, men! Sitter for det meste i ein reclainer på dagen! Måtte berre ha meg ein liten blund!
 
Oi så spennende! Skal krysse alt som kan krysses for deg i morgen <3 Ikke godt å gå sånn som du har holdt på nå :/
 
Håper virkelig du blir satt igang og at plagene og nettene dine blir bedre etterpå. Ikke bra å ha det slikt du har det nå.
 
Håper du får hjelp imorgen og blir igangsatt, må väre tortur og ha det sånn. Krysser fingre.
 
Krysser fingrene for at det går din vei i morgen ♡
Håper du får slippe nå. Er ikke bra å gå slik.
Lykke til ♡
 
Åhh godt at du fikk den i morgen:) jeg virkelig håper at du får settigang og får bedre natter fremover. Masse lykke til i morgen:)
 
Krysser fingrene og alt som krysses og håper virkelig at du får igangsatt☺
 
I morgen skal jeg på vurdering for igangsettelse, å vi er veldig spente!!

Håper de tar plagene seriøst. Når man er avhengig av at mannen er hjemme å hjelper til med alt (jeg får ikke på meg klær selv lenger) går det litt over streken. Sønnen er hjemme å blir hjemme fra barnehagen siden jeg ikke klarer å kjøre bil å jeg har krykkene stående ved min side døgnet rundt.

Nattesøvn er noe jeg ikke har fått på over 1 mnd, å alle sier at det ikke blir bedre når babyen er ute. Hva så om hun er mye våken om natten?? Da har jeg god selskap i nattetimene å jeg slipper å vri meg i smerte i timesvis :)
Stakkars deg! Håper du blir tatt på alvor
 
Lykke til! Håper du blir tatt på alvor!

-Fra appen-
 
Håpe virkelig at du kan få dato for igangsetting. :hug013
 
Lykke til :) Håper de tar deg på alvor og at du blir igangsatt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp