Frumammaliv
Betatt av forumet
I dag har JM sendt henvisning til sykehuset for vurdering av igangsettelse.. har termin 1/1 men nå er formen min så sykt dårlig, det som drar mest ned på livskvaliteten er bekken og Karpaltunell syndrom. Sammen gjør det at jeg ikke klarer å gjøre noe som helst i hverdagen omtrent.. også har jeg 3 barn fra før da. Det hadde vært så utrolig godt å få han ut før jul (er det realistisk?) besteforeldre har satt av tid til å hjelpe med de andre tre, og jwg kunne hentet meg rolig inn. Føler det er farlig sannsynlig det blir hjemmeskolen fra nyttår, og da vil jeg og påstå det er bedre å ha fått hentet seg litt inn før det..
Men maset mitt til side
Hva skjer på en vurdering for igangsettelse? Hvor realistisk er det at de setter meg i gang basert på dårlig livskvalitet og mine smerter når jeg sånn sett eller er «frisk» og barnet er friskt? Hvor kjapt snakker vi at det går, kan dette skje før julaften? Vil jo være hjemme igjen til lille julaften
Kan tilføye jeg har hatt et frisk svangerskap, men vært sykemeld pga bekken siden uke 16. barnet måler stort, de andre barna har og vært store. Tipper han allerede er 50 cm og 3500gr, så han skal fint klare å komme ut nå uten noe risiko
(Dette er KK Bergen om noen har ekstra kjennskap til det)
Men maset mitt til side
Hva skjer på en vurdering for igangsettelse? Hvor realistisk er det at de setter meg i gang basert på dårlig livskvalitet og mine smerter når jeg sånn sett eller er «frisk» og barnet er friskt? Hvor kjapt snakker vi at det går, kan dette skje før julaften? Vil jo være hjemme igjen til lille julaften
Kan tilføye jeg har hatt et frisk svangerskap, men vært sykemeld pga bekken siden uke 16. barnet måler stort, de andre barna har og vært store. Tipper han allerede er 50 cm og 3500gr, så han skal fint klare å komme ut nå uten noe risiko
(Dette er KK Bergen om noen har ekstra kjennskap til det)