Vurderer...

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Nå vurderer jeg å ringe jordmoren imorgen,som jeg hadde forrige svangerskap da vi bodde i en annen kommune... her er jordmoren bare innom hver tredje mnd...

Så kunne jeg forklarte henne hvordan sitauasjonen er, og at jeg ønsker oppfølging av henne siden vi ikke har noe fastlege her eller jordmor, og at jeg er veldig usikker på det fortsatt er noe der inne... Vil jo også føde i den byen hun holder til! Kanskje kan hun sende meg på ul tidligere, så slipper jeg å gå i tre uker til å undre....

Jeg går til jordmor i en annen kommune denne gangen siden jeg ikke føler meg comfy med hun som er jordmor her, hun er og her sjeldent, og tar ting lite seriøst.. Så go for it :)

Jeg går til jordmor i en annen kommune denne gangen siden jeg ikke føler meg comfy med hun som er jordmor her, hun er og her sjeldent, og tar ting lite seriøst.. Så go for it :)

Åh det var kjekt å høre at det er flere :D Ettersom de skifter leger her hele tiden vil jeg aldri bli comfy med den, og jordmora vil jeg se max 3 ganger i løpet av svangerskapet... bah.. Dessuten var jeg veeldig fornøyd med både hun og de andre som jobbet der sist :D

Åh det var kjekt å høre at det er flere :D Ettersom de skifter leger her hele tiden vil jeg aldri bli comfy med den, og jordmora vil jeg se max 3 ganger i løpet av svangerskapet... bah.. Dessuten var jeg veeldig fornøyd med både hun og de andre som jobbet der sist :D
Det har masse å si at man er fornøyd med de man går på kontroller til så jeg sa bare ringte på føden og fikk kontrolltime hos jordmor om et par uker.. De var jo kjempeglade for at jeg ville gå der :p Får håpe du også får positive tilbakemeldinger på det! :)

Det har masse å si at man er fornøyd med de man går på kontroller til så jeg sa bare ringte på føden og fikk kontrolltime hos jordmor om et par uker.. De var jo kjempeglade for at jeg ville gå der :p Får håpe du også får positive tilbakemeldinger på det! :)

ringte du føden? tenkte jeg skulle ringe jordmortjenesten i kommunen, men jeg er veldig blank på dette så :p haha.. Ja satser på litt gode tilbakemeldinger nå :D hihi..

ringte du føden? tenkte jeg skulle ringe jordmortjenesten i kommunen, men jeg er veldig blank på dette så :p haha.. Ja satser på litt gode tilbakemeldinger nå :D hihi..
Ja i den kommunen er jordmortjenesten på føden, er ikke så store plassen! Fødeavd. skal legges ned tror jeg nå (veldig kjipt) men jordmødrene vil fortsatt være der å følge opp under svangerskap, og evnt. i ambulansetjeneste under fødsel! :) Veldig greit å gå der siden jeg har født der 2 ganger før, og foretatt alle ul og sånne ting der :) Har fått jordmora som tok i mot min første og hun er fantastisk :)

Ring og snakk med henne :-) det skader jo uansett ikke med en telefon for å høre hva hun mener :-)

Ring og snakk med henne :) det skader jo uansett ikke med en telefon for å høre hva hun mener :)

Nei det er sant, men jeg er a den typen som aldri vil føle at man maser... Dessverre i mange tilfeller... bah... så jeg er sånn at jeg nesten gruer meg for å ringe :(

Nei det er sant, men jeg er a den typen som aldri vil føle at man maser... Dessverre i mange tilfeller... bah... så jeg er sånn at jeg nesten gruer meg for å ringe :(

Skjønner hva du mener. Men du får prøve å tenke at det er nettopp sånne ting som er jobben hennes, og dersom hun mener at det ikke er hensiktsmessig å følge deg opp så sier hun fra om det :-) Du føler deg nok mange kg øettere så fort telefonsamtalen er over :-) Har du rukket å ringe nå kanskje? :-)

Gjørr'e ! :D :)

Back
Topp