Vurderer simo kombi! Noen med erfaring? :)

Nå er vogna bestilt :D Brun/beige fra lekmer.no
De var tomme for fargen på babyshop (de sa fargen var utgått), og etter at jeg hadde bestilt min i stad ser jeg at nå står det utsolgt for den på lekmer.no også! Så jeg var heldig og fikk tydeligvis en av de siste! :)

Se så fin :)Vis vedlegget 74505

Den var fin :D vi har også tenkt å bestille denne vogna i brun <3

Vi var inne i butikk og så på Simo Kombi og Duo idag... Ble faktisk litt bekymret over bredden på bagdelen til Kombi, nesten 4 cm smalere enn Duo: 28 vs 32 cm. Med vognpose i så ser det ut som om det blir veldig knapt med plass til babyen. Er det noen av dere med nyere Kombi varianter som kan si noe om deres opplevelse? Tror at Kombi-modeller eldre enn 2013 har litt bredere bager.

Førstemann var født på sommeren, og ganske stor når det var tid før pose i bagdelen. Vi syntes aldri den var liten! :) Hadde kombi, 2011-modell.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jippi! Nå fikk jeg bekreftelse fra Lekmer om at kalesjen jeg aldri mottok ligger igjen på lageret deres og de skal sende den til meg omgående :D Så da har jeg endelig snart den komplette vogna! <3 :D yay!

Jippi! Nå fikk jeg bekreftelse fra Lekmer om at kalesjen jeg aldri mottok ligger igjen på lageret deres og de skal sende den til meg omgående :D Så da har jeg endelig snart den komplette vogna! <3 :D yay!
Åh lettelse :D

Kjempe fornøyd med simo kombi vogna.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp