Vurderer simo kombi! Noen med erfaring? :)

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Hadde absolutt ikke vurdert Simo før (ikke akkurat typisk bybarnevogn..), men var i Ski i dag og stakk innom babyshop der, og falt helt for Simo Kombi i marine :) Det geniale er at bagen er kjempelett å bære opp til leiligheten vår (vi har ikke heis..), mye lettere enn hardbaggene i vognene jeg har vurdert..

Og FOR en demping/fjæring, wow! Vogna virka så god å trille. Den er jo ganske tung da.. Og jeg må trille ned selve vogna i kjelleren (noen få trappetrinn) for det er ikke plass til å la den stå i første etasje eller utenfor.

Er det noen av dere med barn fra før som har simo kombi og er fornøyd med den?

Jeg har nesten landa på den. Den var kjempelekker i butikken, og mye finere enn på bildene jeg har sett.

Eg hadde akkurat den og var kjempefornøyd med den :) jenta mi sov kjempegodt i vognbagen :)
Ja den e ikkje den letteste vognen å dra opp trapper men det gikk overaskende fint det og :)
Har ingenting negativt å si om den :) eg solgte den fordi eg ville ha en som tok mindre plass i bilen, pluss eg må ha søskenvogn ;)
Kjempegod å trille og sånn forresten ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har ikke bil, og kommer neppe til å skaffe det med det første :) Så det blir trilling for det meste, og en del Inn og ut av t-banen, som jo er mye lettere enn inn og ut av bil.

Er det noe problem at en vogn er litt tung når man ikke har bil?

Lirer også på om fottrekk til å ha oppå bagen (hvis dere skjønner hva jeg mener?) følger med? Det man liksom legger oppå bagen når man skal ut og som går opp noen cm ved kalesjen. :P

Last edited:
Jeg vurderer og Simo Kombi, så følger denne tråden. Er også litt bekymret for vekta på vognen, men vi planlegger heller ikke å dra den med oss overalt, så satser på at økt trillekomfort og stabilitet vil gjøre opp for de tunge løftene :)

Jeg er så forelska i den at det blir nok den :D Og FOR en demping!

sendt fra mobilen via BV-appen

Vi har ikke bil, og kommer neppe til å skaffe det med det første :) Så det blir trilling for det meste, og en del Inn og ut av t-banen, som jo er mye lettere enn inn og ut av bil.

Lirer også på om fottrekk til å ha oppå bagen (hvis dere skjønner hva jeg mener?) følger med? Det man liksom legger oppå bagen når man skal ut og som går opp noen cm ved kalesjen. :P
Jeg har kjøpt simo duo nå og der følgte det med sånn trekk:) så regner med det gjør det på kombi også;)

<3 VinterPrinsesse <3

Hadde den til førstemann og har kjøpt ny til 2.mann:) Elsker den! Fantastisk å trille, fin og se på og bagen er genial:) Go for it!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte nettopp simo kombi! Gleeeder meg til å prøve den! :)

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Nei så lenge du ikke skal klappe den sammen å løfte den den alene inn i en bil, tror jeg ikke det spiller noen rolle. Den er hvertfall ikke tung å trille eller noe. Jeg trilla på ubrøytet grusvei uten problemer:)

Og så når han skulle ut av bagen og sove i sportsdelen kjøpte jeg simo vognpose, som var helt gull, for den hadde "armer" også, det har jeg ikke sett på noen av de andre voksiposene. Så den ble helt gull å ha i pulk på skitur også:)

Det er så deilig å ha bestemt seg for vogn :D
Mange snakker varmt om Simon og på Barnas Hus i Tromsø sier de at det er en av vognene de har hatt minst reklamasjoner på. :)
Jeg liker den grå veldig godt :)

Det er så deilig å ha bestemt seg for vogn :D
Mange snakker varmt om Simon og på Barnas Hus i Tromsø sier de at det er en av vognene de har hatt minst reklamasjoner på. :)
Jeg liker den grå veldig godt :)

Her blir det definitivt marine :) Det var det fine , litt matte marinestoffet som var hovedgrunnen til at jeg synes den var så fin. :D

Her blir det definitivt marine :) Det var det fine , litt matte marinestoffet som var hovedgrunnen til at jeg synes den var så fin. :D

Jeg skjønner hva du mener :D
Jeg tror du blir fornøyd med den :)

Har simo kombi, kjempe vogn. Kjempe god demping, veldig god og lett å trille uansett føre og underlag. Og bagen er veldig kjekk. Syns ikke den er noe voldsom tung å løfte ut og inn av bil til vanlig, men nå som jeg er gravid med nr.2 og har bekkenløsning merker jeg vekta på den når jeg må løfte den inn i bilen. Men det er det eneste negative. Og er egentlig en unntakstilstand :p Og det er veldig enkelt å bytte sitte retning på den. Kun et klikk. Og den er vann og vindtett. Trenger ikke regntrekk for å trille ute i regnet. Tro meg, har prøvd. Ble overraska av at himmelen plutselig åpna seg på trilletur. En stk våt mamma, en tørr og varm baby :) Gå for den! :)

Vi har Simo kombi og er kjempefornøyd med den. Babybaggen er romslig i forhold til andre bagger til andre vogner. Vi har brukt vognen til to barn og skal bruke den til nr 3. Ser like fin ut :)
Anbefaller den på det varmeste

Vi har også Simo kombi. Anbefales :-) Eneste minus jeg kan komme på er som flere har sagt at den er litt tung og tar en del plass selv om den legges sammen, men var kun inn og ut av bilen jeg merket noe til det. Ellers å komme seg frem og opp/ned trapper syns jeg gikk greit. Dempingen er jo fantastisk god! :-D Jenta vår trivdes så godt i vognen at hun sov der om natten i flere måneder, hun ville ikke sove i senga si :-) Og bag'en er lett og ta på og av.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Har simo kombi, kjempe vogn. Kjempe god demping, veldig god og lett å trille uansett føre og underlag. Og bagen er veldig kjekk. Syns ikke den er noe voldsom tung å løfte ut og inn av bil til vanlig, men nå som jeg er gravid med nr.2 og har bekkenløsning merker jeg vekta på den når jeg må løfte den inn i bilen. Men det er det eneste negative. Og er egentlig en unntakstilstand :p Og det er veldig enkelt å bytte sitte retning på den. Kun et klikk. Og den er vann og vindtett. Trenger ikke regntrekk for å trille ute i regnet. Tro meg, har prøvd. Ble overraska av at himmelen plutselig åpna seg på trilletur. En stk våt mamma, en tørr og varm baby :) Gå for den! :)
Det likte jeg så godt med den:) slippe å tenke på hvis det begynner å regne, for da har baby det like godt uansett nedi der;)

<3 VinterPrinsesse <3

Back
Topp