Vurderer en UL mot slutten:-)

Vi skal inn til en ekstra UL i begynnelsen av september. De fant avvik på UL da jeg var innlagt på obs-posten her i månedsskiftet, så da blir det en ekstra sjekk for å se om det har utviklet seg eller ikke.

Vi hadde jo en 3D i uke 28, så hadde ikke blitt noen ekstra UL nå hvis alt hadde vært som det skulle. Men jeg skjønner veldig godt at du har lyst til å se den lille igjen, er fryktelig lang ventetid synes jeg :)

Jeg hadde ultralyder jevnlig helt på slutten sist. Hvis det kun er for å se at alt er bra kan man, men man ser ikke mye selv :p Da er alt så stort at det er vanskelig å forstå helt hva man ser på :p Jeg skal ha ultralyd 6 september, men vet ikke om det blir den siste enda.

Tror ikke d. Synes ukene flyger avgårde og vi får hilst på lillegutt om ikke så lenge. Ble enig med jordmora om å avvente ultralyd for vekstestimering da han tydeligvis følger kurven sin fint.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har jo og vært på 3d i uke 27, og får ekstra ul i uke 36 på sykehuset, så her blir det ikke noe mer enn det :)

Ser ikke vitsen med og bare ta ul for bare og ta det,nå helt på slutten.

Er vel ikke bare for å ta det.. Er jo kjekt å se de små som vi kjenner hver dag:)
Jeg får av legen min på neste kontroll, alt står bra til med den lille men legen ønsker å se hvordan han ligger osv..
Syns det er veldig koslig:)
Var også på obs-post forrige uke. Da sjekket de bare organer osv etter at jeg falt. Men godt å få bekreftet at alt går bra med han :D Hadde gått hver dag om jeg kunne :P

nei, jeg skal ikke :) Fikk en ul med nr 2 i uke 28, syntes da jeg så lite.. Men jeg kjenner han jo hele tiden, så vet han har det bra :) Snart bare 7 uker igjen, det får jeg holde ut, tenker jeg :)

Er vel ikke bare for å ta det.. Er jo kjekt å se de små som vi kjenner hver dag:)
Jeg får av legen min på neste kontroll, alt står bra til med den lille men legen ønsker å se hvordan han ligger osv..
Syns det er veldig koslig:)
Var også på obs-post forrige uke. Da sjekket de bare organer osv etter at jeg falt. Men godt å få bekreftet at alt går bra med han :D Hadde gått hver dag om jeg kunne :P

Jeg ser den altså ;)

Men jeg ser ikke vitsen med og gå bare for gå fordi man er nysgjerrig :p har man en grunn,uansett hvilken det skulle være,er det jo noe annet... ;)

Jeg ser den altså ;)

Men jeg ser ikke vitsen med og gå bare for gå fordi man er nysgjerrig :p har man en grunn,uansett hvilken det skulle være,er det jo noe annet... ;)

Ja, det er liksom det jeg tenker også, pr dags dato har jeg ingen grunn til å sjekke. Ut må hun uansett størrelse liksom :P Så vet man jo ikke ringvirkninger av for mangE UL heller liksom...

Back
Topp