Vurderer å sette på ham hjelm!!

Sille

Betatt av forumet

Gutten min har ålet seg fort siden han var 6mnd, og nå den siste uka har han begynt å reise seg etter møblene.. Problemet er jo at han ikke skjønner helt det med balanse osv. Så han ramler rett som det er, og åler seg på alle steder han kan slå hodet i. Han står faktisk å slår hodet inn i sprinklene på senga si selv om morgenen.. Med vilje.. ! Jeg blir jo hysterisk for jeg blir jo så redd for at han skal skade seg.. Men virker som det går bra med ham, for han åler seg bare videre :p 

Noen andre med aktive barn her? ;)

 
Jepp! Jenta vår er 7,5mnd og har nå krabbet i 2 uker. Hun har sjelden tid til å være i ro og dunker stadig hodet inn i ting. Hun har hatt sin første verandaleppe allerede, men det går stort sett bra heldigvis! Passer jo på når hun sitter nær hjørner og sånt, men på gulvet tipper hun over iblant. Virker som hun skvetter mer enn hun slår seg heldigvis. Sprinkelsenga er fin å turne rundt i, hun drar seg opp i knestående, men kommer ikke helt opp på beina enda. Heldigvis.. Prøver å flytte matter rundt etter hvor hun er, men hun kryper alltid bort fra dem.
 
Sliter med det samme her. Han har ålet seg fremover, i full fart, i snart to mnd. Han er snart 8 mnd. Siste uken har han begynt å stå på kne og helt opp på føttene over alt hvor han får fatt i noe å reise seg opp etter. Men balanse finnes nesten ikke. Og heller ikke redsel. Så vi må fotfølge han. Men det går vel heldigvis stort sett bra, selv om mammahjertet skvetter mer enn en gang for dagen. I dag tidlig sto han i sprinkelsenga og lo til oss.
 
I dag reiste han seg helt opp.. Jaggu går det fort i disse dager!!
 
Back
Topp