Vurderer å selge min tfk joggster twist

Løvetanna86

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Hei dere, jeg vurderer å selge min tfk joggster twist vogn, men er usikker på hvor mye jeg kan ta for den?

Den er kjøpt i mars 2013, bagen er brukt fra mai 13 til november 13, sportsdelen er brukt fra november 2013 til mai 2014 (kjøpte en trille som jeg har brukt siden).
Følger med regntrekk og fottrekk på den.

Kjøpte alt nytt, og er fra røykfritt og dyrefritt hjem + den har alltid stått inne når den ikke blir brukt.
Forstå meg rett,jeg prøver ikke å selge den her,vet sette høres ut som en annonse hehe,jeg bare lurer på om dere har tips til pris jeg kan sette,utifra info jeg har gitt dere.
Jeg kunne tenke meg å satt prisen på 3500,- evt 4000.
 
Har kjøpt ny TFK joggster twist 2015 modell for en mnd siden, og den betalte jeg 4500 for. Hvilken bag har du? Eks så er jo multi x baggen mye dyrere enn den vanlige hardbagen. Tenker du kunne lagt deg på ca 3500 for alt og sett... Og evt heller gått ned i pris om du ikke får solgt! Ta masse egene bilder av vogna i alle vinkler slik at folk ser at den er i god stand! Om jeg ser etter brukt blar jeg forbi om de bruker original bilder fra nettsted eller bare har ett eller to bilder av tingen... Ha fler!
 
Enig med hun over bilder er viktig for å danne inntrykk om det er vits i å dra og se på vognen
 
Back
Topp