Vurderer å bestille vogn.

Emiliemor

Gift med forumet
Det er 15 % på hele jollyroom butikken i dag. Håper det gjelder salgsvarer også(står ikke at det ikke gjelder hvertfall).

Jeg vil ha brio go til neste barn også med tilhørende bilstol som kan klikkes på vogna. Med rabatt vil den komme på nesten 6300 med bilstol. Det er jo kjempe billig:)

Gerilerler :) kan du sende link? Eller kjøpte du i butikken ?

Oi så pass ,så bra at du visste at det var forskjell på pris ved å bestille hver for seg,veldig fin vogn :)

Ja vi var veldig fornøyd med den sist. Den er så utrolig god å trille og da er det vanskelig å velge noe annet :)

Så bra..jeg kjenner ikke til denne merke og de jeg kjenner har ikke hatt den , men skal prøve i butikken å aw hvordan den er ..vet du hvornmuebfokk varer tilbudet ?hvor mye måtte du betale for frakt ?

Vil gjerne bestille jeg og, men syns det er så skummelt å gjøre det allerede nå. Om jeg skulle miste vil det kun være en trist påminnelse.

Ja :) har jo angrerett. Men den varer jo ikke så lenge da :) så kan jo kanskje være greit å vente til rett før 12 uker. Bare la være å åpne den :) jeg tar en stor sjanse men siden det var såpass bra tilbud så bare gjorde jeg det. Hehe..

Back
Topp