Vurderer å avlyse hele bryllupet :/

*lmk88*

Glad i forumet
Jeg får meg ikke selv til å spørre pappa om han vil føre meg opp... Hatt en del problemer de siste årene med han. Eller lite kontakt og ubehagelig situasjoner.. Nå får jeg vite at hvis han ikke blir spørt om å føre meg opp, så kommer han ikke i bryllupet :S

Hater alt akkurat nå!
 
Det er ille å sette ultimatum i sin datters bryllup. Det sier mest om ham. Synes også det er veldig feil om du og din forlovede skal kutte ut bare på grunn av ham. Dette handler faktisk om DERE og deres samliv. Mange ønsker å føres opp av sin tilkommende. Er selvsagt koselig når alt er "tipptopp", og faren kan følge opp, men synes virkelig det blir helt feil om en "surpomp" (unnskyld) skal få ødelegge. Det er for barnslig. Håper dere finner en løsning som de fleste blir fornøyd med. Husk at dette er DERES dag!!!! Lykke til!!
 
.
 


Trultum skrev:
Det er ille å sette ultimatum i sin datters bryllup. Det sier mest om ham. Synes også det er veldig feil om du og din forlovede skal kutte ut bare på grunn av ham. Dette handler faktisk om DERE og deres samliv. Mange ønsker å føres opp av sin tilkommende. Er selvsagt koselig når alt er "tipptopp", og faren kan følge opp, men synes virkelig det blir helt feil om en "surpomp" (unnskyld) skal få ødelegge. Det er for barnslig. Håper dere finner en løsning som de fleste blir fornøyd med. Husk at dette er DERES dag!!!! Lykke til!!

Sign!
 
OMG. Veldig kjedelig situasjon. Ufattelig barnslig av ham. Han får faktisk skjerpe seg.
 
ikkje ødelegg dagen dåkas forde.. 
om du vil at han skal følge deg opp så hopp i det, om du ikkje vil så kommer dåke ha en super dag uten han og.. det er han som kommer til å angre og det er han som går glipp av sin datters bryllup.. og når det er sagt så tror eg han hadde kommet uansett...
 
Kan ikke samboeren din følge deg opp, slik at dere går opp sammen? Eller er det ikke noe dere har noe lyst til?
Jeg syns ikke dere skal la dagen deres bli ødelagt bare fordi faren din legger sånne "kjepper i hjulene". Men jeg tenker da at om forloveden din følger deg opp, så er det på en måte ingen som tar plassen hans... da blir det jo en "vinn, vinn situasjon" kind of..

Vil du ikke at han skal følge deg opp, så gjør du ikke det. Han kommer helt sikkert i bryllupet uansett. (Selv om det er lett for meg å si, som ikke kjenner han)
 
Jeg vil at han skal føre meg opp... Og trodde det gikk som en selvfølge siden han er faren min. Men brått så fikk jeg vite at jeg må spørre... Da ble jeg nervøs og alt som hører til. Anstrengt forhol fra før pluss dette... Jippi :S
Hvis jeg kjenner han rett så kommer han ikke hvis ikke han får viljen sin...
 


*lmk88* skrev:
Jeg vil at han skal føre meg opp... Og trodde det gikk som en selvfølge siden han er faren min. Men brått så fikk jeg vite at jeg må spørre... Da ble jeg nervøs og alt som hører til. Anstrengt forhol fra før pluss dette... Jippi :S
Hvis jeg kjenner han rett så kommer han ikke hvis ikke han får viljen sin...

Klart du må spørre! :-) Tenk så glad han vil bli? Det er ikke lenger automatikk i at far og datter går sammen, det har han nok fått med seg. Og han vil nok bli spurt og ikke bare tatt for gitt?

 
Hvis du har lyst og han har lyst(selv om han viser det på en barnslig måte) så synes jeg at du skal spørre. Jeg spurte min pappa og han ble veldig glad og var tydelig nervøs når dagen endelig kom, mer nervøs enn meg. Og som de andre sier, det er ikke automatikk i det at faren fører bruden opp lenger så det er tryggest å spørre. Du kan jo evt. sende en mail å spørre hvis det gjør det lettere for deg å bryte "barrieren" ved å spørre. Husk at det er deres dag og absolutt noe man ikke skal avlyse bare fordi en person velger å fokusere på seg selv og ikke dem som faktisk gjelder denne ene dagen. Jeg håper dere får et strålende bryllup og klarer å bli enige.
 
signerer trultum og håper det ordner seg uansett <3
 
Hvis du har lyst til at han skal føre deg opp så burde du spørre. Ta det via sms eller mail hvis det er lettere for deg! Uansett skal du ikke la han ødelegge dagen din.

Lykke til!
 


*lmk88* skrev:
Jeg vil at han skal føre meg opp... Og trodde det gikk som en selvfølge siden han er faren min. Men brått så fikk jeg vite at jeg må spørre... Da ble jeg nervøs og alt som hører til. Anstrengt forhol fra før pluss dette... Jippi :S
Hvis jeg kjenner han rett så kommer han ikke hvis ikke han får viljen sin...


det er ingen selvfølge nei. både eg og søsteren min spurte pappa. han og ville ha spm for at me ikkje skulle ta det som noen selvfølge. og det er eg enig i og, men å true, det er feil!
prøv å mot deg opp:)
 
Huff det er ikke koselig for en brud å høre. Vet alt om det sleit også med den nærmeste fam når vi giftet oss i fjor. Husk det er deres dag og ikke la noen ødelegge denne dagen for dere.Hvis du ønsker at pappaen din skal føre deg opp så skriv en koselig lapp og fest det på noe han liker og besøk han. Så gjør du det til noe positivt.
Ønsker dere lykke til med innspurten, håper ting ordner seg.
 
Back
Topp