Vunnet noe på facebook?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Kommenterer og deltar i en del konkuranser på facebook men vinner jo ALDRI :(

Noen her som har vunnet noe?

Begynner å tro det bare er lureri :p

Jeg har vunnet hardangerbestikk, strikkebok, blomster og scrappesaker. Ser det veldig an hvem som har konkurranse, for tror nok mye er tull. Men slik som ukebladene som Allers,Familien og Hjemmet er ikke tull, ei heller som Hardangerbestikk, Hadeland Glassverk osv. Tror heller ikke de fleste seriøse butikkene som har facebook side driver med tull, som diverse Coop butikker, Stormberg, Tilbords osv

Har ikke vunnet selv, men søsteren min vant en gang :)

Er mye tull men er en god del reelle konkurranser også. Gjelder å luke ut svindlersidene.
Har ikke vunnet noe men vet om flere som har.

Har vunnet en body og yatzy på en påskekonkurranse hos Nav Foreldrepenger i fjor :) Prøver å delta på ting som jeg ønsker meg fra før.

Nei har ikke vinterhell med meg:-). Vant en del som liten på slike lodd som ble solgt av idrettslag, så når moren min trengte en kake og ikke hadde tid til å bake fikk jeg kjøpe lodd og vant somregel;-)

Aldri!
Men er ikke med på alt, ser jo fort om det er lureri. Når de skal gi ut 100 iPhone 6s liksom og siden deres ble oppretta i går.

Nei vinner aldri men nå har eg ikke noe vinne lykke ellers så :-P eg har aldri vunnet noe i mitt liv :-(

Back
Topp