Vunnet bleier, hvilken strl?

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Jeg var med i en spørreundersøkelse på libero, og vant 25 pakker med bleier[:)]
I morgen skal jeg ringe og si hvilke strl jeg vil ha i bleiene, men er usikker på hvor lenge de blir brukt..
Har en sønn på 3 uker, som bruker strl 2 i bleier nå. Tenker og ikke ta med disse, siden de er så billige i butikk.
Men hvordan skal jeg fordele det på resten av størrelsene? Noen som kan hjelpe meg her?=)

Vi har brukt 4 en hel evighet iallfall [:)]

Tror jeg ville tatt noen i størrelse 3 og resten i størrelse 4.
Hvis ikke det går ann å blande, så ville jeg tatt alle i 4 tror jeg, for er vel den som blir brukt lengst! :)

Vi har brukt nummer 4 leeeeenge, men vet det er mange som bytter over til 5 mye før vi har gjort. Husker ikke hvor hvor lenge vi brukte nummer 3. Så jeg ville nok godt for 4, eller sjekke om mulighet for å få noen i hver størrelse.

Brukte nr 4 i lange evigheter på begge ungene her, så ville nesten tatt veldig mange i str 4 .. og kanskje noen i nr 3? [:)]

vi brukte både 3 pg 4 lenge. Nå er snuppa 2 år og 3 mnd og bruker 5.

Ville tatt 3 og 4 [:)]

ORIGINAL: *muffmuffkaka*

vi brukte både 3 pg 4 lenge. Nå er snuppa 2 år og 3 mnd og bruker 5.

Ville tatt 3 og 4 [:)]

min lille på 4 mnd bruker 3 nå, men hu er litt lita. og hvis hennes på 2 år bruker 5 ville jeg nok tatt noen av 3 og resten i 4:)

vi brukte 3 lenge og vi har akkurat byttet til 4

str 4 og 5 ble vertfall brukt i laang tid her! [:)]

ville tatt mye 4 og litt 5

Vi vant her inne engang (på jan 08) og da anbefalte alle at vi skulle ta nr 4, og de ble jaggu meg hverken for
store eller for små.. [8|] selv om hun brukte 2 da jeg vant de..

vi fikk et halvt års forbruk da.. jeg ville gått for 4 [:D]

min er 7 mnd nå og bruker str 4.
Har brukt det temmelig lenge egentlig.
3 brukte hun ikke lenge..

eldstemann på 2 år kan bruke st 5.
(men liker best å bruke 6 pga 5 blir litt for smale)

Så ville nok gått for 4-5 jeg da...!?

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Mye 4, litt 5[:)] gratulerer med seieren![:)]

Hos oss gikk det i str 3 iallefall et halvt år, men hun var veldig smal da.
Om du kan blande hadde kanskje tatt 5 pk str. 3, 15 pk str.4 og 5 pk str.5 eller noe..

ORIGINAL: siljeheleen

Vi har brukt 4 en hel evighet iallfall [:)]

har brukt mest 4. han har brukt nr 4 siden han var 4 mnd gammel er nå 10 mnd snart 11 mnd

vi har nok brukt 25 pakker med nr 4... ville tatt mest av denne størrelsen, eventuelt noen i størrelse 5

Back
Topp