Vuggen

Nøsste

Gift med forumet
Var på besøk hos mor min i går......veldig koselig! Vi snakker jo en del om dette babystyret vårt. Vuggen vi skulle få,stod klar i gangen. Men det blir nok en stund før jeg henter den. Tror jeg skal bli gravid før jeg får den i hus. Tenker veldig mye for tiden,hva som sjer. Hvorfor får vi ikke til og lage dette barnet. Det er så frustrende,alle er jo gravide. Nå skal jeg snart til fotsoneterapi......håper hun kan hjeøpe oss. Går og på pergo.denne mnd. Skal bruke det annen hver mnd. Har begynnt på den 4 dobble pergo kur. Krysser fingrene for at vil lukkest før prøverør. Så jeg trenger masse babystøv jenter[:D]

Sender over masse babydust til deg og håper på at støvet setter seg fast slik at du kan bruke vuggen før året er omme. Det er jo såååå kjedelig å se alle disse fine tingene til en liten en da og ikke ha mulighet for å skaffe seg dem eller bruke dem.

Takk for babystøvet....sender over  støv til deg også.....[:D]god helg.

ORIGINAL: twinanne

Sender over masse babydust til deg og håper på at støvet setter seg fast slik at du kan bruke vuggen før året er omme. Det er jo såååå kjedelig å se alle disse fine tingene til en liten en da og ikke ha mulighet for å skaffe seg dem eller bruke dem.

Signerer denne.

Back
Topp