Vugge

twinanne

Forumet er livet
Har du fått greie på hvordan din neste ICSI blir nå?

Vugge det var flott da, da kommer vi på rekke og rad, jeg , du uken etter og Hege uken etter der igjen. Hm...dersom detikke dukker opp noen rugere samtidig med oss så szer det ut som det blir en og en som skal teste hver for seg, med en ukes mellomrom. men det kan jo hende at jeg er treig igjen da og kommer nærmere deg i rugeperioden enn planlagt. Man hvet jo aldrig ettersom jeg hadde så mange dager med sprøyter sist, men nå har jeg fått betraktelig høyere dose da så jeg håper at jeg slipper så mange dager.

jepp da blir vi 3 stk på 3 uker. da starter twinanne med et pos test så vugge og så meg :)
alle i porsgrunn da := )

Offda Elin glemte vi deg, du er jo første mann ut av Porsgrunns gjengen du, begynnerjo med sprøytene dine om 3 dager, er du godt forberedt nå da?

Eg blir gjerne med på å få positiv test i mai[:D][:D]  

ORIGINAL: vestlandsjento

Velkommen i Porsgrunnsklubben for å teste positivt mai og overgangen juni. Nå er det 5 av oss gett i klubben til Vugge ettersom det er hennes tråd, he he... 

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

Velkommen i Porsgrunnsklubben for å teste positivt mai og overgangen juni. Nå er det 5 av oss gett i klubben til Vugge ettersom det er hennes tråd, he he... 

Hørres ut som ein veldig bra klubb, så eg kan jo ikkje unngå å "melde meg inn" her[;)] Men eg blir litt utenom dåke andre då, sidan det ikkje er IVF, enda i alle fall[:)]

Ja ja men du bruker jo litt mer enn bare pergo da såvidt jeg husker så velkommen til stikkingen iallafall, og kateter opp med svømmeer er ikke så store forskjellen o det er et kateter opp med embroider. Men du har en litt letter variant da.

ORIGINAL: twinanne

Ja ja men du bruker jo litt mer enn bare pergo da såvidt jeg husker så velkommen til stikkingen iallafall, og kateter opp med svømmeer er ikke så store forskjellen o det er et kateter opp med embroider. Men du har en litt letter variant da.

Eg må jo berre få sagt at eg misunner dåke ikkje all den hormonstimuleringa[&:] Men da e nok store sjangsar for at eg må prøva det seinare. Prøve å ikkje ha for store forhåpningar enda. Ang. stikkinga, så har eg brukt puregon penn før. Men no ska eg jo dra opp medisinen sjølv, og stikke meg med eggløysningssprøyta sjølv, så kvir meg littegrann til det[:o]

Dåke skal ikkje sjå vekk i fra at eg kommer til å "mase" litt på dåke som er litt meir "drevne" i sprøyter o.l. [:D][:D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp