vugge

ORIGINAL: hegemw

ser det bli innsett fredag, lykke til og denne gangen skal det gå

Når hege og jeg sier det så blir det bare sånn, dermed basta. Nå er det på tide med en gullunge i magen.

Eh...[&:] ja jeg skal love det, men en positiv test blir det i allefall på meg, de før testene blir hvite som snø. For håpe at den blir positiv igjen da.

Så nå er det bare å:

TENKE POSITIVE TANKER SÅ BLIR DET BARE POSITIVE TESTER FOR OSS HERRETER JENTER

jepp, jepp, jepp [:D]

Vugge

Jeg har tenkt litt, bare du kommer igjennom insettingen på fredag nå,så har jeg noen planer når du og jeg med flere blir gravid. Etersom vi hører til Tønsberg begge to så kan vi jo ta barselkurset sammen, det hadde jo vært koslig.

Senere når det har gått litt så kan vi jo putte babiene i bilen og dra å besøke Prøveline og hennes baby som jeg har planlagt at skal ha termin sammen med oss.

Ellers så kan vi jo se hva for noe mer vi skal gjøre, er litt usikker akkurat nå hvor resten bor, hvet at Hege er på andre sida Fredrikstad eller i allefall Østfold.

Jeg sitter bare å drømmer meg bort litt nå.

Vugge du for holde oss oppdatert hvordan det går med fryse eggene dine, lykke til[:D]

Vugge nettop, fødestuen hadde jo vært en bra møte plass for oss også, så var det alle de tilbudene de har der da, i badekar boble bad, vanlig måte med mer, blir helt forvirret jeg.

Signerer[;)]

Vugge

Hvordan går det med eggene dine da, har du hørt noe enda?
Lykke til i morgen[:D]

Jeg har ikke tid til å tenke, først så er det bunker med jobb som må bli gjort på kontoret, de andre har ikke rukket å ta noe av mitt de 3 dagene jeg var sykemelt. Til helgen er vi ikke hjemme, skal til Hvaler for å prøve Hvaler drakta som jeg har bestilt, ta mål mener jeg slik at de for sydd den klar før 17.mai. Er egentlig fra Østfold jeg, hørte du det Hegemv. Etterpå skal min bedre halvdel og jeg besøke min slekt overnatter hos min tvillingsøster i Sarpsborg, mandag-onsdag så er jeg på seminar med jobben, på Kiel ferga, så tiden kommer nok til å gå fort for meg nå.

Back
Topp