vugge

Lykke til Vugge, sees på mandag[:D] Kryser fingrene for at alt går etter planen.

Jada Prøveline vi sees på mandag, kos til deg også[:D]

Nå må du ikke tro at jeg er full altså er bare full av hormoner, så det blir en kos her og en der. Foresten så er det best å holde seg inne i stormen Tuva i dag. Det er godt at Tuva er ferdig til mandag, for da skal 3 av oss til Porsgrunn håper jeg.

Vugge sånn kan det gå, kanskje jeg ser deg på onsdag da, det er min innsetings dato kl. 1200, he he kan sove litt lenger denne dagen.

noen dager til klarer du nok :) håpe alt er bra da, krysse alt for at hinnen er tykk nok, men er jo bra de venter som sagt til han er sånn som de vil ha den

Jeg håper på innsetting av 2 egg, så jeg håper at eggene mine samarbeider. Er litt spent på hvordan dette går, etter som det er første gangen og ikke hvet hvilken kvalitet eggene mine er, for se om det blir 2,3 eller 4 delte, håper jo på det normal da, regner med at det er 4 delt på dag 2.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Jeg håper på innsetting av 2 egg, så jeg håper at eggene mine samarbeider. Er litt spent på hvordan dette går, etter som det er første gangen og ikke hvet hvilken kvalitet eggene mine er, for se om det blir 2,3 eller 4 delte, håper jo på det normal da, regner med at det er 4 delt på dag 2.

kan en velge selv om d blir satt inn 1 eller 2 egg ?

Dersom du er under 35 år så kan du stort sett bare sette inn et egg, men dersom du er 35 eller eldre så kan vi velge max 2. Men det er noen tilfeller at yngre kan sette in 2 men da har det noe med eggkavliteten til den kvinnen å gjøre.

Vugge og Elin ettersom dere maser om 2, så kansje jeg skal mase om å få satt in 3 for å se hvor snille de er der i Porsgrunn, dersom jeg får 3 gode egg da? Jeg er jo så gammel så det er vel liten mulighet for at jeg får trillinger allikevel, men så er det det da, jeg er tvilling selv, så kansje de er redd for ennegga tvillinger. Men ikke med mine gamle egg tenker jeg[:D] 

Jeg er helt enig med dere 2 egg er nok, 2 egg kan jo faktisk bli firlinger[8|] Men da er det fare på ferde, ofte kan dene ene enegga tvillingen dra med seg den andre i fallet[&:] Men det blir nok helst enfra to egg tenker jeg dersom jeg skulle være så heldig.

ORIGINAL: Prøveline

Ja to er mer enn nok :):)
Min ste-mor var privat så derfor fikk hun tilbake tre, og det var siden hun var 37 hun fikk tre tilbake. Naboen vår hun var ikke gammel, og de gikk offentlig. Vet ikke hvorfor hun fikk tre tilbake egentlig, kanskje det har noe å si når det er fryseegg? Vet ikke :)

Kan nok tenke meg at det er pga at det er fryse egg, da får de fleste satt inn 2 på offentlige klinikker i Norge også så vidt jeg har forstått, hvis de vilda selvølgelig, jeg tror de fleste klinikkene foretrekker å fryse 2 eller flere sammen.

Hi!Hi!!!!

Jeg var 30 under insetting og Riksen ville bare sette inn 1...Tror det varierer veldig fra sykehus...Håper 2 får gullegget nå!!!

Back
Topp