Vugge!!

TiraV

Gift med forumet
Korleis gjekk det på UL i dag???

Heldiggrisen [:D]
Misunner deg.
Masse lykke til [:)]

Innså plutselig at me har akkurat ei veke mellom oss på uthenting og innsetting [;)] Blir spennende å følge deg og... [:D]

Kor mange egg henta de ut??

Oh så spennende! Lykke til!

ORIGINAL: Vugge

Oj! Ja, dette blir spennende! De fikk ut 13 egg. Har akkurat ringt klinikken, og av disse 13 var 8 brukende, og 5 av disse igjen var befruktet og klare. [:)] Ett tilbake i morgen og resten på frys[:)]
Gled deg! Dette er bare moro! [;)]

Nei, eg gav visst litt lite informasjon [:D] har allerede satt inn [;)] hadde uthenting og innsetting sist tirsdag og torsdag! Eg må nok sei meg litt uenig med deg....ikkje moro [&o] 
Men innsettinga er ikkje så gale [:)]
Eg fekk og satt inn ett, og fire på frys (to ampuller)

åhhh så spennende vugge og tirav[:)] masse lykke til begge to... krysse fingra.

Men er enig med tirav, det var ikke no morro men når man ser åssen det kan gå er det verdt det[:D]

Gratulerer! Krysser fingrene for en positiv test om 2 uker da...[:)]

Oh så fint!!! Selv om alle sier at man skal leve normalt men jeg tok det veldig med ro.Har en stressende jobb og sykmeldte meg i rugeperioden..Gjorde helt vanlig ting hjemme..Aner ikke hva det var som hjalp men det skader ikke å prøve..Jeg holdt meg varm på føttene og magen..Lykke til og håper så veldig for deg...

Lykke til Vugge [:)]

Men...kvifor skal me halde føttene varme egentlig?? Eg er jo sånn som ofte fryser på føttene...

Jeg fikk tips av akupuntør å holde meg varm..Høne og egg teori[:D][:D][:D] Aner ikke om det har noe å si men det skader ikke å prøve...[;)] Oh synes dere er så modige å teste..Jeg tørt ikke...Ventet helt til blodprøver..Lykke til! Det blir sikkert babyboom neste sommer!

Back
Topp