Vugge

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Til dere som har barn fra før.
Er det noen av dere som har erfaring med Chicco NextToMe vugge? Syns den ser så utrolig praktisk ut :) Hva er deres erfaring?
 
Jeg hadde next2me, men det er ikke en vugge!? Ser nesten ut som en bitte liten reiseseng.

Jeg var kjempe fornøyd med den og gleder meg til å finne den frem igjen! Det var veldig deilig at den var i samme høyde som senga mi, så jeg følte nesten at hun lå sammen meg i senga mi. Frøkna mi lå i babynest oppi den den første tiden da hun ikke roet seg når hun ikke lå inntil noe. Fungerte utmerket!

Var på besøk hos en vennine som hadde en hvit tre seng som var noe lignende. Den kunne vugges. Også veldig fin, men tror ikke man kunne ta ned den ene veggen. Jeg likte godt med next2me at jeg slapp å løfte henne opp og ut :)
 
  • Liker
Reactions: Srh
Jeg hadde den til sistemann :)
Og som det blir sagt her så er det ikke en vugge. Men den er veldig praktisk og kan brukes til reiseseng :)
Jeg var veldig fornøyd med den og angrer bittert på at jeg solgte den!
 
  • Liker
Reactions: Srh
Den er sikkert kjempefin, men hvis du ønsker noe alternativt kan jeg på det varmeste anbefale NaturesSway ❤️

Det er en hengekøye babyen din elsker! Liten, lett, utrolig enkel å ha med overalt (du trenger ikke reiseseng, bare pakker den ned til str på et handlenett). Ved magesmerter / kolikk gir du babyen et lite rugg og den faller til ro med en gang. En life saver!!!!! Vi hadde en krok på soverommet og en i stua, og flyttet den inn i stua om dagen. Ved overnatting andre steder (f.eks hytta/besteforeldre) følger det med en klips til å ha i dørkarmen :)

http://www.naturessway.co.nz/shop/Baby+Hammocks/BuyNow.html ImageUploadedByBV Forum1472143033.572342.jpg
 
Takk for alle innspill :)
Er så utrolig mye fint og forskjellig å velge mellom!
 
Ikke vugge, men man kan legge den helt inntil foreldrenes seng og ta ned ene siden. Kjempepraktisk når man ammer på natta, bare å løfte baby over uten å ta et skritt. Det føltes veldig trygt også, og ha han så nær meg uten at jeg trengte å bekymre meg for å havne oppå han mens jeg sov. Så jeg gleder meg til å finne den frem igjen :) anbefales på det sterkeste! :D
 
  • Liker
Reactions: Srh
Back
Topp