Vugge vs sprinkelseng

Mamma13

Glad i forumet
Er det noen som har brukt vugge og gått over til sprinkelseng ? Noen med erfaring? Skal kjøpe sprinkelseng til gullet nå, han har hatt vugge fra dag en og er vant til å bli vugget i søvn . Er så redd for overgangen :-/
 
Er det noen som har brukt vugge og gått over til sprinkelseng ? Noen med erfaring? Skal kjøpe sprinkelseng til gullet nå, han har hatt vugge fra dag en og er vant til å bli vugget i søvn . Er så redd for overgangen :-/
Lillemor har sovet godt i begge. Vi har hatt vugge i stuen og sprinkelseng på soverommet. Det har gått helt fint å sovne begge steder. :)
 
Hatt vugge i stuen her og,å sprinkelseng på soverommet, gått fint her og:) men nå i det siste har hanhvilt ivogna på dagen og da har jeg måtte trille litt frem og tilbake, men når jeg legger han i sprinkelseng til kvelden så går det fint og bare legge han.
 
Hatt vugge i stuen her og,å sprinkelseng på soverommet, gått fint her og:) men nå i det siste har hanhvilt ivogna på dagen og da har jeg måtte trille litt frem og tilbake, men når jeg legger han i sprinkelseng til kvelden så går det fint og bare legge han.
Men da tenker jeg barna deres er vant til å ligge i sprinkelseng på natten fra første stund , trenger ikke rugges på. W er vant til å vugges i søvn til natten. Derfor spent på Åssen deg blir når vi ikke har den muligheten.
 
Ja det er kanskje sant det ,men han har vært vanskelig og legge. Til slutt kjøpte jeg uro og det hjalp masse her ihvertfall.
 
Vi brukte vugge i førsten og overgang til sprinkelseng gikk kjempefint, sovnet av seg selv der til hu fant ut at hu vil ammes i søvn ;)
 
K&A hvilken lampe da? Den hørtes fin og spennende ut :)

Men til topicsen vet jeg ikke ;) Her har lille villet puppe seg i søvn og sutte store deler av nattan frem til nå nylig. Så hu har ikke villet sove i senga si, bare våkna. Men plutselig en dag gikk det fint :) Å nå sover hu godt i egen seng plutselig ;)


*mobil app*
 
Vi har en skilpadde som lyser opp taket med stjerner. Den har hjulpet masse. Hun ligger og ser og blir trøtt og sovner.
Hørtes veldig fin ut:) hvor har du kjøpt den? Bør kanskje ikke ta sorgens på forskudd:) går helt sikkert bra! Har kjøpt noe stæsj til å ha rundt sengen som han kan ta på og se på . Blir spennende:) skal bli deilig å slippe den vuggingen også.. Kan bli litt slitsomt ved en urolig natt, men lettvint da;-)
 
Hørtes veldig fin ut:) hvor har du kjøpt den? Bør kanskje ikke ta sorgens på forskudd:) går helt sikkert bra! Har kjøpt noe stæsj til å ha rundt sengen som han kan ta på og se på . Blir spennende:) skal bli deilig å slippe den vuggingen også.. Kan bli litt slitsomt ved en urolig natt, men lettvint da;-)
Det går nok kjempefint skal du se. Her blir mini så fort distrahert at vi bare må ta av skilpadden og vekk alle bamser og leker fra sengen. Jeg har også puttet henne i sovepose for hun er så opptatt av å holde på føttene sine at hun ikke får sove.
 
vi har vugge, enda ikke tørt å gå over til sprinkelseng... Tenker det får bli når hun flytter inn på eget rom. Eller kanskje før. Hmmm... Bør de få sprinkelseng snart tro?
 
vi har vugge, enda ikke tørt å gå over til sprinkelseng... Tenker det får bli når hun flytter inn på eget rom. Eller kanskje før. Hmmm... Bør de få sprinkelseng snart tro?
Jeg tenkte kanskje det var greit å bli vant til sprinkelsengen før han flytter inn på eget rom. Etterhvert vil vuggen bli litt farlig da han kan sette seg opp ol.
 
Jeg tenkte kanskje det var greit å bli vant til sprinkelsengen før han flytter inn på eget rom. Etterhvert vil vuggen bli litt farlig da han kan sette seg opp ol.
ååå lurt!! Kanskje vi også bør få oss en sprinkelseng til mini :) er jo alltid godt de er vant med senga så det ikke blir to nye ting *doh*dummemeg* :p hihi godt vi kan hjelpe hverandre!
 
ååå lurt!! Kanskje vi også bør få oss en sprinkelseng til mini :) er jo alltid godt de er vant med senga så det ikke blir to nye ting *doh*dummemeg* :p hihi godt vi kan hjelpe hverandre!
Ååå søte deg❤ godt vi kan komme med forslag og erfaringer, derfor så kjekt med denne gjengen:)
 
Back
Topp