Vugge og Elisabeth...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
... tusen hjertlig takk for en koselig lunsj på Liten og Stor! Var både skummelt og kjempe morro. Hadde det koselig og praten gikk lettere enn forventa. Tusen takk søte snille jenter... ser fram til neste gang!!!

Det var kjempe koselig å møte deg[:D]
Alltid morro å få et ansikt å koble til ei hyggelig jente å prate med[;)]
Spencer Nicolay syns i hvertfall det var spennende å treffe deg, slik han overfalte deg[8D] Tihi[:D]

Håper det ikek be for mye intern prating mellom Monica og meg... Sånn kan det gikk når man har mange felles bekjent også...
Gleder meg til å treffe dere snupper igjen[:D]
Håper formen din er bra til tirsdag, slik at du kan bli med oss på treff igjen[:D]

Han var jo bare sinsykt hærlig...[:D] gjør meg ikke no å bli overfalt av en sånn sjarmis!!!

Så koselig dere har det om dagen da[:D]

håper... men tviler... for Tord er ikke i barnehagen på mandag... dessuten ser det ut som at det blir meg som må gå i vannet med ham på svømminga mandagskvelden... for gubben har no øregreier som forværrer seg i vann... er dessuten har lillegutt vært en del sjuk og så få ganger igjen av detta kurset at jeg føler vi må få med oss de siste gangene... om det ska værra verd det vi har betalt. Blir nok ingen flere svømmekurs på Tord... tenkt å begynne på turn istede når svømmekurset er ferdig... så får vi se om vi begynner å svømme med tuppa i magen når tida er inne...

Back
Topp