Vugge - nå med bilde!

Fru Riskorn

Forumet er livet
Her kommer bilde. Tenker å legge den ut ganske snart. Noen tanker om pris for en ubrukt vugge som ser slik ut?

_______________________________________________________________________________________
Svogeren min lagde vugge til jenten vår da hun ble født. Da hadde han en å se etter. Den har aldri vært brukt. Nå tenkte vi å selge den. Den er i heltre furu. Hvilke pris kan jeg ta for den? Kan den sendes i posten, eller bør jeg selge den i bergensområdet?

______________________________________________________________________________________

Ville dere kjøpt vugge med madrass? Ser mange av de som ligger på Finn selges med madrass. Madrassen i vår vugge er bare brukt noen få ganger. Men personlig ville jeg aldri kjøpt brukt madrass til jenten vår...

Dt aner je ikke kanskje 4-500 kr... eller mer?[:)]
Blir vel lettest å selge den i bergens område 
vil je tro siden dt er en vugge kan bli litt mye å sende?[:-]

Lykke til[:D]

Her lager og selger de slike på fengselet, de koster 1200 ubehandlet. Du kan sikkert få mer hvis ikke det finnes noe slikt sted de selger de der du bor [:)]

Takk for hjelpen[:)] Jeg aner ikke hvor mye en vugge koster ettersom jeg aldri så etter en... Er enig med dere at det sikkert ikke er så enkelt å sende den...

*oppdatert*[:)]

ORIGINAL: Bitzyh

Bilde? Kommer helt an på hvordan vugga ser ut ang pris.

Da er den oppdatert med bilde[:)]

d er jo forskjell på heimelaga å masseprodusert så du kan sikkert få noen kroner for den... d koster jo masse for en ny en så......

Vet om en som lager og selger vugger her til 1750 kr[;)]

Skriv med mulighet for madrass. Prøv 1500kr(eller 1000[;)])

den var fin, hadde jeg ikke hatt vill jeg hatt den men vi har

Back
Topp