Vugge/kurv enda?

Helene...

Forumet er livet
Bruker dere vugga/kurven enda, eller er den pakka bort? Snuppa har ikke sovet så mye i vugga si i det siste, men får meg liksom ikke til og rydde den bort. [&o] Blir trist. [:(]

[8D]

Solgte kurva vår når snuppa var ca 3-4mnd gammel...Hu ville ikke ligge i den uanz..[&o]

har ike brukt den på mndvis..den skall bort innen mandag[:)] 

vugga rydda e bortfor litt over en mnd siden, satte opp reisesenga for et.prdaga sidn, hvis d skulle bli akutt bruk for en ekstra dupp en dag[:)]

Har ikke brukt vugga siden han var 3 mnd vi[:)]

ORIGINAL: Neener

Har ikke brukt vugga siden han var 3 mnd vi[:)]

Samme gjorde vi med Elisabeth[:)]

ORIGINAL: Nesing

Har ikke hatt vugge/kurv, men jeg leste nettopp i en brosjyre fra HS at vugge/kurv ikke skal brukes når barnet kan snu seg/rulle grunnet faren for at barnet kunne bli kvalt osv (og det betød at vugge/kurv som oftest bare var aktuelt i 3 mnds tid). Aner ikke jeg altså, måtte bare referere det som står i brosjyren jeg fikk! 

Hæ? Aldri hørt. Men forstår det jo litt, siden ho kan rulle seg ned i et hjørne og da vipper jo vugga etter, men men ingen fare her ihvertfall, ho sover kun i vugga under oppsyn en sjelden gang. Tør ikke mer når ho begynner å sette seg opp i den da.[;)]

Knis, vi henger vist etter igjen. [:D] Syns den er kjekk og ha jeg, lekegrinda er alltid full av tral. [:D]

Vi pakket den bort for 1 1/2 mnd siden!!!Den står på rommet våres sånn at han kanksje kan bruke den om det skulle være noe!!!Våres er ganske stor så han får fortsatt plass i den!!Den skal ikke selges eller kastes for det er jo pappan min som har laget den...

Rydda vekk vogga da ho var ca 3 mnd. Da ville ho ikke sove i den lenger [:)] Og jeg syntes uansett at det føltes litt usikkert å legge henne der.

her ryddet vi den vekk når vi flyttet..da var hun ca 6 mnd...da havnet hun oppi sprinkelsenga si[;)]

Pakket bort for leeenge siden, og nå er bunnen på sprinkelsenga senket til laveste hakk også. Han reiser seg opp etter alt som er, så ikke trygt å ha han andre steder nå nei.

ryddet vek vugga da Markus var ca 4 måneder gammel og kjøpte sprinkel seng[:)]

Back
Topp