Vugge eller sprinkelseng?

M

Moderator Kristin

Guest
Hva skal barnet sove i på dagen og hva på natten?Har du en plan?
 
Sprinkelseng inntil vår, uten langsida mot vår seng på natt. Vugge/vogn på dagtid.
 
Vugge på dagtid og sprinkelseng på natten :)
 
Vugge på rommet å en i stua. Sprinkelseng når han blir litt større. Den vugga vi har på rommet er ganske dyp.
 
Sprinkelsenga på natt.
Babynest i sofa eller lekegrinda, eller vogn på dagtid.
 
Sprinkelseng
 
Hva skal barnet sove i på dagen og hva på natten?Har du en plan?
Oppå meg og.... Oppå meg. :p

Blir nok bæretøy, vippestol og babynest på dagtid (under oppsyn), samsoving i senga mi på natta.

Etter 6mnd begynner vi nok med tilvenning til sprinkelseng.
 
Oppå meg og.... Oppå meg. :p

Blir nok bæretøy, vippestol og babynest på dagtid (under oppsyn), samsoving i senga mi på natta.

Etter 6mnd begynner vi nok med tilvenning til sprinkelseng.
Så koselig valg :)
 
Sprinkelseng på rommet vårt på natt. På dagtid blir det nok soving både inntill meg eller pappaen, i lekegrind eller i sofa under tilsyn, og i vogn.
 
Så koselig valg :)
Med storebror var det ikke egentlig et valg... Hadde seng og bedside crib han nekta å bruke, ville kun sove inntil meg.
Så med lillebror har jeg bare innfunnet meg med at det blir sånn. Gidder ikke skru opp møbler vi ikke får brukt på månedsvis, de tar bare opp plass.
 
Sprinkelseng på natt, på vårt rom. Dagtid blir det litt hipp som happ, babynest, vogn, senga på rommet, alt etter :happy:
 
Bedside crib på natt, sprinkelseng eller sofaen på dagen :)
 
Sprinkelseng på natt og lekegrind/nest på dagtid :) Første vår ville bare sove med meg både dag og natt og andre ville helst bare sove alene så kan vel gå alle veier med tredje :p
 
Det kommer jo helt an på babyen, men tanken er i alle fall bedsidecrib på soverommet (selv om det sikkert i starten blir mye oppå meg hvis han er lik storebror) og vugge i stua for dagsøvn. Håper han her liker bedre å sove i vogn på dagtid også slik at man kan komme seg litt rundt.
 
Her tenker jeg det blir sprinkelseng (og sannsynligvis litt samsoving) på nattestid.. og på dagen vugge og babynest.. også blir det en del soving i vogna etterhvert:) gjenstår å se om lillegull er enig!
 
Har jo seng til natta (bedside crib), men ingen peiling på dagsovings-opplegg! Noen tips? :nailbiting:
Babyen kan sove der det passer best for dere :) i sofaen, i senga, oppå deg, i lekegrind, i vogn. Bare prøv deg fram tenker jeg :)
Vi har babynest, eller sprinkelseng og bedside crib vi kommer til å bruke
 
Back
Topp