Vugge eller kurv

90Lilletrille

Andre møte med forumet
Hei
Hva tenker dere at babyen skal sove i på dagtid i starten? Med de to første hadde eg moseskurv, men den var lånt og har den ikke nå. Lurte derfor på hvordan dere tenker å gjøre det?
 
Her blir det brukt vugge og vogn på dagtid :happy:

Ellers har jeg eg baby nest som jeg kan flytte med meg hvor det nå er jeg befinner meg i huset.. Husker storebror brukte deg litt for å sove på soffaen i :happy:
 
Her blir det daybed (som blir det samme som vugge :) ). Veldig greit å ha noe hun kan sove i både i stua og på rommet :) har også babynest utenom :)
 
Har babynest til sofaen og ellers blir det vogna. Hadde vugge til storesøster som aldri ble brukt. Tok bare opp plass, for var liksom like greit å bare bruke vogna :p
Denne gangen blir vi jo også "tvunget" mer ut på tur siden vi uansett må være ute med storesøster, så da er vogna et naturlig valg :)
 
Vi skal bruke mosekurv, lekegrinda og vogn på dagtid. På stua i hovedetasjen skal han ligge i lekegrinda i babynest, da det er tryggest med tanke på at vi har en aktiv 1 1/2 åring:D På TV stua, som vi sitter mest på om kvelden, skal mosekurven stå og vogna vil bli brukt på trilleturer:) Har brukt babynest mye på 2 av de minste og er super fornøyd med nestet. Enkelt å flytte på baby hvis den har sovnet i det på sofaen eller andre steder. Har kun brukt nestet på dagtid under tilsyn, det samme med mosekurven :)
 
Vogn og babynest, har veldig liten leilighet så trenger ikke noe mer. :)
 
Blir babynest og vogn på oss med, fungerer ikke det eller at babyen ikke liker det så finner vi noen andra løsninger på det ☺️
 
:happy:Hmmm.... Har kurv og Babynest. Og fått tilbud om å låne ei vugge som passer frem til 4 mnd
 
Prøver oss med vugge kjøpt på finn.no, og bytter etterhvert til lekegrind ved behov. Lekegrindene tar mye plass :/
 
Vi har bedsidecrib med hjul, så triller den ut i stuen på dagtid. :)
 
Vurderer det samme nå! Man trenger jo ikke en seng i hvert rom:)
Me bur i leilighet med alt på eitt plan, samt dør frå stova og inn på soverommet. Trur eg berre skal ha seng på soverommet i starten, så kan han sove der på dagen også. Evt. i vogn på balkongen eller utanfor blokka. Får heller kjøpe ei lita vogge eller korg til stova dersom det viser seg at det blir upraktisk utan :)
 
Vogn og babynest:) Har vugge ved siden av senga mi til natten
 
Vi skal ha vugge, en som faktisk ble lagd av moren og faren min når storebroren min kom til. :joyful: Vurderer også og bytte litt mellom det og evt babynest i sofaen.
 
Back
Topp