Vrir seg og gråter :/

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
Som kanskje noen har fått med seg så spiser sønnen min veldig lite virker det som.
Har og lagt merke til at før han tar puppen, ligger han og vrir seg, og gråter, kan ofte holde på 30 min, enda jeg VET han er sulten så tar han ikke puppen før det er gått lang tid... skjønner ikke hva det kan være.. har holdt på sånn i over ei uke.. noen som vet hva det kan være?

Hvis du gir han flaske i tillegg, eller mesteparten av døgnet kan det hende det er derfor. Hender dem slår seg litt vrange, og ikke vil ha puppen etter de har fått flaske en stund. [:)]

kan jo vere han har mageknip?
joakim ligger ofte å vrir seg og klarer ikkje å ta puppen (gjer kun frå pupp, har aldri fått flaske) når han har vondt i magen.. eg ser at han har lyst på mat, men at han ikkje klarer pga aua.. då hjelper det ofte at appaen tar han, fordi han ikkje lukter mat.. så får han fokusert meir på å få ut lufta i amgen f.eks.. vi lukter jo mat, så då blir han "dradd" begge veia:P
skjønna?:P
hahaha.. heilt null på å formulere meg i dag;P

ORIGINAL: Eldorado

Hvis du gir han flaske i tillegg, eller mesteparten av døgnet kan det hende det er derfor. Hender dem slår seg litt vrange, og ikke vil ha puppen etter de har fått flaske en stund. [:)]

han får kun flaske på kvelden, ammer han restan av dagen.. men han spiser mindre og mindre virker det som..
han er forrestewn avhengig av puppen om natta.. må ha den i munnen hele tiden, må ammes i søvn... så tror ikke det er det at han ikke vil ha pupp.. :/

kan hende han er blitt meir effektiv med suginga? :D at han får ut mer om gangen?
men dersom du er usikker på om han får i seg nok mat, så kan du ringe lege eller hs å få det sjekka=)

ORIGINAL: sorciere_

kan jo vere han har mageknip?
joakim ligger ofte å vrir seg og klarer ikkje å ta puppen (gjer kun frå pupp, har aldri fått flaske) når han har vondt i magen.. eg ser at han har lyst på mat, men at han ikkje klarer pga aua.. då hjelper det ofte at appaen tar han, fordi han ikkje lukter mat.. så får han fokusert meir på å få ut lufta i amgen f.eks.. vi lukter jo mat, så då blir han "dradd" begge veia:P
skjønna?:P
hahaha.. heilt null på å formulere meg i dag;P

ja når papopan hans tar han når han har skikkelig skrikeanfall om nettene, så roer han seg.. men blir liksom skikkelig grinete og gråter når jeg får han igjen.. men omsider så blir han stille og spiser, men det går ofte lang tid før det skjer. :/
er jo redd han får i seg altfor lite ..

Min og gjer det av og til. Men da er det rap som ligge under. Når vi får opp den, går alt so mykje bedre :) Har nettopp hatt en god halv time med skrik. Pupp ville han ikkje ha. Men når vi fikk opp rapen tok han puppen med en gang.

Back
Topp