Vrir hodet og sparker som en gal

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Når jeg skal legge lille, vrir han ansiktet hardt ned i madrassen, så opp igjen, og så ned osv. Han ligger på siden.

Også får han sånne sparkeanfall. Ligger stille i kanskje ett minutt, før det er sparking i ti sekunder, så er det helt stille i ett minutt før det blir sånn igjen.

Hva kan det være? Trenger ikke å være samtidig som det med ansiktet og hodevriinga.

Når jeg skal legge lille, vrir han ansiktet hardt ned i madrassen, så opp igjen, og så ned osv. Han ligger på siden.

Også får han sånne sparkeanfall. Ligger stille i kanskje ett minutt, før det er sparking i ti sekunder, så er det helt stille i ett minutt før det blir sånn igjen.

Hva kan det være? Trenger ikke å være samtidig som det med ansiktet og hodevriinga.

Lille her gjør akkurat det samme med hodet. Kan virke som tvang? Jeg nevnte det faktisk for hs her om dagen, men hun hadde ikke noe godt svar. Hun gjør det også når vi prøver å bysse henne i søvn i armene. Kanskje dette er "normalt" da, ettersom din gjør det og?
Når det kommer til sparkingen vet jeg ikke, men mini her er også sprellemann.

Gjør de ikke det med hodet som en slags kos når de skal sove? Alle mine har gjort det hvertfall. Og samme med sparkingen på dynen, blir helt gal av lyden-lille turner godt under der.

Sånn vridning med hodet gjør lille her og.. han gjør det når han er trøtt. Det er på den måten jeg ser han vil sove :)

Mi si ligger på rygg og under innsovninga så vrir ho frem og tilbake med hodet. Varierer hvor mye fra gang til gang. Som regel så stopper hun om hun treffer en "nesevarmer" eller får smokken.

Tror det med bena også er normalt. Hun gjør det av og til men ikke så mye at dyna går av.

Storebror gjorde også dette da han var liten.

Jøss jeg skulle til å spørre helsesøster om det til uken, men tydeligvis er det normalt??

Jeg har trodd nesten hun har hatt et slags anfall??

Frøkna mi gjør og det, legger ei kose fille godt opptil ansiktet så roer hun seg ofte :)

Frøkna mi gjør og det, legger ei kose fille godt opptil ansiktet så roer hun seg ofte :)
Jaa, lille her liker å kose med noe mot nesa, men han vrir hodet så hardt nedi madrassen at det ser ikke akkurat "kosete" ut. Men da skal jeg gi han kosekua si ikveld :D

Back
Topp