Vraket av psykologen min uten beskjed

F

Floow

Guest
Har hatt en terapeut som har støttet meg mye de siste 4 årene. Har slitt psykisk.

Har hatt jevnlig kontakt, og jeg har hatt ringeavtaler med henne.

Ringte i går, og da fikk jeg beskjed om at hun hadde sluttet.

Ble skikkelig lei meg og sjokkert/ skuffet.
Synes det er skikkelig dårlig gjort å bare slutte helt plutselig uten å gi beskjed til pasientene sine.
 
Dårlig :(
Jeg skulle vært til psykologen min i starten av mai. Hun ble sykemeldt i et par uker, og jeg har ikke hørt mer.
Man skulle tro at slike steder forsto viktigheten a å informere og trygge pasientene sine!
 
Høres ikke greit ut.
Litt respektløst overfor pasientene.
Å avslutte ei behandling skal jo være planlagt og pasienten skal jo forberedes.

Mulig det har dukket opp noe spesielt, allikevel bør hun jo avslutte på en Ok måte
 
Dårlig :(
Jeg skulle vært til psykologen min i starten av mai. Hun ble sykemeldt i et par uker, og jeg har ikke hørt mer.
Man skulle tro at slike steder forsto viktigheten a å informere og trygge pasientene sine!

Da tar du kontakt og etterlyser ny avtale.
 
Da tar du kontakt og etterlyser ny avtale.

Burde ha gjort det, men føler ikke at jeg fikk så mye ut av samtalene igrunn. FIkk ikke jobbet med det jeg ville. Men jeg skulle nok ha spurt om det finnes en annen psykolog på huset som er ledig. Eventuelt blitt henvist til en annen plass.
 
Burde ha gjort det, men føler ikke at jeg fikk så mye ut av samtalene igrunn. FIkk ikke jobbet med det jeg ville. Men jeg skulle nok ha spurt om det finnes en annen psykolog på huset som er ledig. Eventuelt blitt henvist til en annen plass.

Mister litt tillitt da.. men kan jo hende hun er videre sykmld siden du ikke har hørt noe
 
Ja hun er sikkert det. Men én skulle jo tro at de kunne ha gitt en oppdatering etter hvert.

Enig.
Bare krev!
Si at du går i behandling, at du ikke har fått ny time. Dette er jobben deres.
Når det gjelder det andre, si at du trenger å snakke om noe.. så tar du opp det du har på hjertet. Det er du som er hovedpersonen. Og hun er der for deg
 
Kan det være noe akutt? Mulig psykologen ikke mente å svikte deg. Håper du finner en ny du kan stole på :)
 
Ikke sikkert du ble vraket. Kan være at det har skjedd noe på arbeidsplassen, hendelser i familien e.l som gjorde at hun ikke fikk gitt beskjed til deg. Ikke sikkert at det var psykologen selv som avgjorde at du ikke fikk beskjed i forkant.
 
Back
Topp