Votter

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg lurer på om noen har tenkt på, kjøpt eller har noen ideer om votter til smånurkene. Siden vi får vinterbarn trenger de vel noe på hendene når vi er ute og triller vel? Hvilke votter anbefaler dere?

Skal kjøpe votter til lillejenta på nøstebarn. Ubehandla ull liker vi og selv om ullen blir våt blir den ikke kald.

Mamma har alt strikket et par "Selbu" votter til mini... med så lang vrangbord at de sikkert vil varme hele armen [:)]. Ellers så ser jeg at det er "votter" montert inn i flere dresser og uteklær for disse miniene, så trenger kanskje ikke så mange votter til å begynne med?

ORIGINAL: Fjåsa

Skal kjøpe votter til lillejenta på nøstebarn. Ubehandla ull liker vi og selv om ullen blir våt blir den ikke kald.

me too![:D]

Jeg har ikke tenkt på votter...
Det er sånn tynne votter til å trekke over hendene på den ene dressen,ellers så ligger de jo veeeeldig godt innpakket nedi vognen..

veit at dissa tubesokkane som mange strikke e supre som votta.. Lette å få av å på, og lange i skaftet..:) mamma strikka på nåken sanne til oss:)

jeg lager tovete votter til ungen selv.. 

strikkevotter i ull [:)] har også et par med tynne bommullsvotter. fra forige mann holdt det lenge med strikkevottene....

Har kjøpt bomullsvotter også strikka i ubehandla ull fra nøstebarn[;)]

Back
Topp