Votter?

Vipsis

Gift med forumet
Hvilke votter skal deres små ha i bhg i vinter? 
Synes det er så vanskelig å finne noe som passer på de små hendene, er varme nok men ikke hindrer dem i å bruke hendene?
 
Her har jeg kjøpt regnvotter, men tror de er dårlige til å leke med :(
Så jeg skal be mamma strikke 4-5 par med ullvotter, for det var det som var best å bruke i barnehagen visstnok. Men de blir jo drittblaute og møkkete med en gang, så må ha mange par å bruke iløpet av dagen ;)
 
vi har ullvotter som skal være inni regnvotter fra polarn O, Pyret(dem er uten for og fin passform på)
Troll votter med ullfor (om di passer,kjøpte på tilbud på nett så litt store),
http://www.familiebutikken.no/votter-troll-cerisse.html

ellers så tenker jeg å finne et par hestravotter, gjerne gtx.



Men obs dere... PRØV vottene før dere kjøper- har hatt så utrolig mange barn 8de fleste) med alt for store votter i bhg.
Str som står på stemmer ikke nødvendigvis med alderen. Tenker da spes på reflex sine regnvotter... om barnet er 2år så er nr 2 i disse ALT for store.

 
Kjøpt noen votter i fleece på name it. Tenker litt sånn at det er  høst votter.
Kjøpte noen knall rosa på name it som hu skal ha i barnehagen. i strl 74. regnavstøtende osv. Kjekt å prøve vottene først ja. Gjort et bomkjøp alt
 
He he, jeg strikket akkurat en vott som jeg tenkte han skulle sove med i barnehagen. Tror den ble altfor liten;( Så nå venter jeg på at han skal våkne så jeg kan prøve den på. Må strikke siste i kveld så det er klart til i morgen, så håper den passer så jeg slipper å strikke to... Jeg har kjøpt kule regnvotter fra Vossatasser eller noe sånn, tenkte han skulle ha ullvotter inni de når det er kaldt. Jeg har kjøpt vintervotter fra Pomp delux, men han må vel ha flere å bytte på... Det blir jo så vått!
 
har reima tec votter str 1 og tynne finger hansker. fått noen av svigermor også men de virker så klumpete....
 
Back
Topp