votter..

TauZa

Forumet er livet
syns dette med votter er så vanskelig,

hvilke er dere mest fornøyd med? ønsker en som er: Lett å få på, ikke faller av, barnet har gått grep og god og varm,,

Vi har reima i mange varianter, syns de er best[:)]

Nei votter er ikke lett. Men vi bruker de som det er glidlås på. Så vi har vel 2 par fra reima og ett fra stormberg eller hva det er. Suns de henger godt på han, å han klager ikke når han har de på [:D][8D] Å siden det er glidlås i siden på de så er de lette å få på. 

Troll sine er møkk... Hun får ikke grep på noe med de...[:'(]

Reima sine er gode.

Skal kjøpe Didrikssons eller Hestra om ikke snuppa får til jul da..[;)] De virka kjempegode!!

Reima sine ja! [:)]

æsj nå er jeg fryktelig dårlig på å huske merker.. men jeg har reima sine regnvotter som jeg har ullvotter i inni.. ellers har jeg hestra trur jeg.. men jeg liker lange votter som du tar på før du tar på dressen for da sitter de myyye bedre[;)]

Har reima, 3 par, ett par troll og ett par bula. Bula sine blir mest brukt, er med glidelås så de er lettest. Reima ligger i barnehagen, har ett par hjemme, men blir sjeldent brukt. Neste år skal vi prøve hestra sine.

Vi har Hestra[;)] funkjer bra de, endelig fått tommelen inn i rett hull også[;)]

men ellers går d mye i heimlaga votter, ull er jo best.

har hestra, men blir lite brukt..
har tova ullvotter og syntes det fungerer best.. blir bare litt kald på hendene og griper godt med de [;)][;)]

Vi har hestra med glidelås også. Syns de fungerte godt da hun var ett år, men nå liker jeg at hun har lange votter på! Hestra blir for korte...[&:]

Ellers, lær de "thumbs up" når dere kler på votter! Da treffer de hullet! [8D][:D]

ORIGINAL: JulieAndora

Reima sine ja! [:)]

De som er sånn laaaange [:)]

Er mest fornøyd med Reima sine... Har noen fra Troll som er litt klumpete på henne (små hender, så mulig de funker bedre på gutter?) og noen fra Bula som sklir av.

nå har vi kjøpt ett ar korte og ett par lange hestra.. 650 kr i votter[:-][:-][:-][:-]

Men alt for at han ikke skal fryse!!

hestra og reima. og sånne ullvotter fra janus..[;)]

Husker ikke merke (tror det er hestra) men har korte med glidelås. Sitter veldig bra på synes jeg.. Hater dem lange, er så vanskelig å få på!!! Er så mange som har det i barnehagen jeg jobber på og blir like irritert hver gang jeg skal ta dem på.

ORIGINAL: Cicci79

Husker ikke merke (tror det er hestra) men har korte med glidelås. Sitter veldig bra på synes jeg.. Hater dem lange, er så vanskelig å få på!!! Er så mange som har det i barnehagen jeg jobber på og blir like irritert hver gang jeg skal ta dem på.

det er derfor du må ta på vottene før du tar på dressen[;)]

Ja men da blir det så vanskelig å ta på dressen synes jeg. Men alle har sin favorit, jeg kommer alltid at gå før dem korte :)

ingen favoritt her heller. Har reima, men han blir så fort kald i dei. Kjøpte elias (navigare) men de var for store[:@]. Så om du finner noen bra, må du gi meg en lyd[;)]

Har vært fornøyd med Reima, men prøvde Color Kids på Tuva nå. De virker veldig varme, og er veldig myke og lett å bevege seg i. Også går de langt opp på armene så de sitter godt [:)]

Back
Topp