Votter

Miss Hormontroll

Gift med forumet
Bruker dere det på de små nå, når dere er ute og triller?
Jeg har slutta med det, men det er kanskje litt for tidlig enda?

Høres bra ut[:D]
Jeg føler nesten jeg kler snuppa mi litt for lite noen ganger. Men når hun er veldig varm når jeg tar henne opp, så blir det liksom at hun får liggi i vogna med body og strømpis med lett bomullue. Da er hun god og varm.
Men, mange jeg møter har kledd på barna såpass at jeg lurer på om det er meg det er noe feil med.

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Høres bra ut[:D]
Jeg føler nesten jeg kler snuppa mi litt for lite noen ganger. Men når hun er veldig varm når jeg tar henne opp, så blir det liksom at hun får liggi i vogna med body og strømpis med lett bomullue. Da er hun god og varm.
Men, mange jeg møter har kledd på barna såpass at jeg lurer på om det er meg det er noe feil med.

Sign!

Eg fikk aldri vottene på henne så eg gav det opp [8|]Men hun har ikke blitt så veldig kald på hendene da..Verre når hun sover om natta for og si det sånn

Ikke ofte hun har brukt votter.
Blir helt hysterisk,og river de av[:)]

Jeg bruker det enda, og kommer til å bruke det en stund til, til temperaturen holder seg jevnt og det blir varmere[:)] Snuppa blir fort kald på hendene, akkurat som mamman[;)]

Han er iskald på hendene når vi er inne, men ut i vogna og bilen er han varm! Forstår meg ikke helt på kroppen hans[8D]
votter har vi gitt opp, han spiser dem jo bare[;)]

ORIGINAL: Bolla85

Vi slutta med det for lenge siden. Men det er jo godt og varmt oppi der, så han har sjelden vært kald på henda. Har kanskje brukt votter en gang de siste to mnd.

ORIGINAL: Bolla85

Vi slutta med det for lenge siden. Men det er jo godt og varmt oppi der, så han har sjelden vært kald på henda. Har kanskje brukt votter en gang de siste to mnd.

Ja, samme her [:)]

Lenge siden vi kutta ut det. Drar bare jakkeermet over om han er kald, funker fint det.

Votter brukte vi kun på det kaldeste i vinter og når han var nyfødt.
Brukte sokker på hendene og.
Men no er det ikkje vits å ta på han, han tar det av igjen etter 1 min.

Lenge siden vi brukte votter. Han river de av m en gang han får de på og så er d jo kav umulig å ha d de på ettersom han totter.... [:)]

Bruker votter når det er kaldere enn ca 6-7 grader. Hun ligger alltid med armene rett opp i vogna, så hun fryser raskt på hendene dersom hun ikke har votter.

Eskil bruker enda votter, men når han sover ute i vogna tar han de av selv. Hvis det er varmt i være bruker han bare tynne bomullsvotter.

Har ei lita frøken som er så varm av seg, så har brukt lite votter. hun har hendene mye nedi posen og hvis hun har de utenfor posen har hun ikke blitt noe kald på hendene.

Back
Topp