votter/hansker til barna...

Det begynner å bli kaldt ute også er det snø rett rundt hjørnet. Derfor må jeg gå til innkjøp av votter/hansker til barna mine. Men hvilke og hvor skal jeg kjøpe?

Har forresten byttet nick fra Elin_ til mortil2gutter til FrøknaFraDalen[:D]

Like forvirra som deg når det kommer til vottene, men måtte bare kommentere at jeg fikk for meg at det nicket var deg når jeg såg deg på generell her en dag... Hehe[:D]

ORIGINAL: _Nanne_

Like forvirra som deg når det kommer til vottene, men måtte bare kommentere at jeg fikk for meg at det nicket var deg når jeg såg deg på generell her en dag... Hehe[:D]

å jasså [:D]

Phillip har et par fra g-sport..kan det være skogstad? Fornøyd med vottene, men de er ikke så lange oppover armene..så lurer på å kjøpe reima-votter til begge barna[:)]

Fant fram reima vottene hans i dag!

ORIGINAL: anonaBella

Phillip har et par fra g-sport..kan det være skogstad? Fornøyd med vottene, men de er ikke så lange oppover armene..så lurer på å kjøpe reima-votter til begge barna[:)]

er så kjedelig at vottene skal dette av hele tiden[&:] skal sjekke ut de fra skogstad og reima jeg . takk[:D]

vi har selbuvotter, regnvotter med for og noen litt tykkere. Så laga jeg tovavotter som jeg tenkte hu skulle få bruke men de blei for store gitt så må prøve meg en gang til på dem da...
greit å ha et utvalg. har sånne tynne hansker og men det er i grunn for kaldt til å bruke dem nå når det er -8 ute om morgenen[:-]

vi har endel votter fra troll, bestilt på familiebutikken.no til halv pris [:D] der har vi bestilt både regnvotter med fôr og tjukkere votter.
ellers bruker vi tynnere votter og vanter hvis det ikke er regn eller så kaldt [:)]

TROLL vottene er veldig gode. De er ull inni og regndress/utedress lignende stoff utenpå. De er ikke så tykke så barna greier å leke med dem, uten at de blir kalde. Olivia holder værtfall varmen veldig godt i disse.

Her går det foreløpig i ull-votter (strikka) Men de er ikke lenge på, sør hun tar de av[>:] Og blir de pittelitt skitne tar hun de av og forlanger at de skal vaskes og må ta på reine..[&o] Skal ikke være lett[8D]

Har bl.a Reima, Friends og Vossatassar votter. Har noen etter eldstemann + kjøpt nye. Problemet er bare at gutten min foreløpig nekter plent å ha på seg votter [8D]

Vi bruker ullvotter fra Reima når det ikke regner eller er veldig kaldt. Så har vi Reflex regnvotter på våte dager, og Reima sine votter med glidelås i siden når det er skikkelig kaldt. Hadde de i fjor også, og syns de er helt genial. Lett å få på, og ikke minst VARME! [:)][:)]

Vi bruker janus sine ullvotter nå, de er kjempegode! Ellers har vi polarn og pyret, og flere par fra Reima[:)]

Vi har begynt å bruke reima-tec-vottene i blant, ellers har hun forede regnvotter, noen litt tykke fleecevotter og et par strikkede votter med i bhg.

Back
Topp