Votter eller hansker

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hva bruker dere?
Har kjøpt et par tjukke votter, men kan ikke bruke det nå. og de eneste tynne jeg har her er uten tommel.
Også har vi jo såå stor utvalg av klær til små her :s

Er ikke så kaldt så det er nødvendig ikke enda med votter. Men kjøpt slike fingervanter , bare at den er hel (?) som en vott. Har slike på lindex/ hm og Cubus hvertfall :) hvis du bestiller på nett fra Hm har du pakka i løpet av noen dager da :)

Ellers har jeg vært fornøyd med didrickson regnvotter :)

Har ikke trengt votter enda:) har hatt 22 grader her:) men har strikket ullvotter:)

Er ikke så kaldt så det er nødvendig ikke enda med votter. Men kjøpt slike fingervanter , bare at den er hel (?) som en vott. Har slike på lindex/ hm og Cubus hvertfall :) hvis du bestiller på nett fra Hm har du pakka i løpet av noen dager da :)

Ellers har jeg vært fornøyd med didrickson regnvotter :)
Har jo cubus her så kan dra dit å sjekke :) er kansje 4-5 gr her på dagen, akkurat nå er det 3- :/

I regnværet nå har jeg faktisk brukt strikkavotter :) det de anbefalte i bhg også. Google "strikket barnehagevotter" så får du en enkel oppskrift :)

Har noen tynne fleece votter som vi bruker når hun sover ute i vogna. Men har ikke vært så kaldt at vi har brukt dem så mye enda.

Var på cubus idag å kjøpte 3 par strikka tynne votter å 1 par litt tjukkere o fleece :)

Back
Topp