Vossafår, spekemat???

Lykkeelig

Andre møte med forumet
Uæææ,har spist Vossafår i helgen..
Trudde ikke dette var spekemat, men nå er det noen som sier noe annet..
Noen andre som vet om det er fy-fy mat??
 
Det, sammen med salami og masse annet er "fyfy", som du kaller det, men at du har spist deg en skive med fårepølse synes jeg ikke du skal bekymre deg for.

Jeg spiste fenalår på 17. mai, jeg har spist røket laks som var gått ut på dato (jeg så det ikke før etter den var spist, så var ikke mye å gjøre med), jeg har fått i meg en litt for flytende eggeplomme, jeg har spist rå tunfisk og helt sikkert en del andre ting som jeg så absolutt ikke burde ha spist, men jeg sitter jo ikke og gomler dette til den store gullmedalje hver eneste dag. Og i Norge er det meste totalt trygt å spise, men man blir anbefalt å la vær fordi det kan inneholde ditt og kan føre til datt.

Tannkremen du bruker til å pusse tennene dine med kan være like farlig som fårepølsen du spiste, men det er ingen som anbefaler gravide å ikke pusse tennene sine av den grunn.

Jeg er ganske sikker på at det i mange tilfeller er overforbruk/konsum som er opphav til det som går gale, ikke enkelttilfeller.
 
Lett for... Skal noe til å huske på alle disse tigene vi ike skal spise... Går nok fint:)
 
Lett for... Skal noe til å huske på alle disse tigene vi ike skal spise... Går nok fint:)
 
Back
Topp