Vors på lørdag

Febbis

Gift med forumet
Vet ikke om det har vært tråd om det før, men er det planer om noe vors før vi skal spise???[:D][:D][:D]

Dere som bor på hotell???[8D]

Ja vi som bor på hotell skal nok vorse litt mens vi ordner oss, og har sagt at de som ønsker får lov til å komme og vorse/ordne seg sammen med oss ;D

så kom du også ;D

ORIGINAL: lillebebis

Ja vi som bor på hotell skal nok vorse litt mens vi ordner oss, og har sagt at de som ønsker får lov til å komme og vorse/ordne seg sammen med oss ;D

så kom du også ;D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hvilket hotell var det igjen?[X(]

Vi bor på Thon Stefan ;)

Men blir vorsinga før eller etter middag?? [8D][8D]
Greit å vite i forhold til antrekk [;)]

ORIGINAL: kikja

Jatakk, begge deler? :p

Enig[;)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Enig[;)]

Jeg å er enig [:D]

Vors er jo den beste delen av hele festen, så bør virkelig skvise inn dette etter middagen også

ORIGINAL: Moffe

Vors er jo den beste delen av hele festen, så bør virkelig skvise inn dette etter middagen også

Absolutt enig - er en grunn til at jeg nesten aldri har vært ute på byen.. Vi har rett og slett aldri kommet så langt, for vi koser oss sånn på vors [8D][:D]

Men ser folk for seg å skifte klær både til middag OG til byen etterpå da? Må liksom tenke litt på hvor mye jeg kan drasse med meg i veska [8D]

Jeg skifter nok før middag og før vi skal ute. Synes ikke det passer med kort partykjole på middag om jeg bestemmer jeg for å ha på det :p

menne..kan eg få sette igjen noen øl på rommene dokkers da..siden eg kommer innom FØR me spise middag også.?

Og me kan vel ikkje ha vorspeil så aaltfor lenge..
[:)][8D]
av hensyn til de andre hotellgjestene er det sikkert ikkje så kult med 15-20 damer skravlene og fnisene i korridoren

Nei vi må vel være på Tors Hammer 22.30 eller 23?

Og ja du kan sette igjen øl Vesten ;)

skål for den !

Kan jeg sette igjen noen cider eller no og, tro..? For atte jeg må jo uansett henge med hotellsnuppene mellom lunsj og middag - gidder jo ikke dra hjem i mellomtiden (35 min hver vei......) [;)][;)]

Åh!!! Jeg gleder meg!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Febbis

Åh!!! Jeg gleder meg!!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp