Vooooooondt i magen!!!!!

- Amy -

Gift med forumet
I går kveld begynte jeg å få skikkelig vondt på venstre side..... Ingenting nyttet og bare jeg beveget meg ble det ennå verre.. Slik fortsatte det hele natten. Vrei meg i smerte og klarte ikke holde på tårene. Sambo var jo helt fortvilet[&o] Men jeg fikk sove to timer... Det var liksom som det kom i etapper... Jeg vet hvordan det kjennes ut når livmoren strekker seg, og det var verre enn det.. Og det var bare på venstre side.. Jeg tenkte å ringe legen min men vil ikke få noen "Herregud du overdriver"-blikk....

Så nå er jeg bare livredd for hvordan det går med den lille....[:o][:o]

Men hvis jeg ikke blør, er alt bra da? Har ikke sett en dråpe og er i uke 15 nå.. Skal ikke til ul før i slutten på mars... Nå er det bare litt at jeg merker det ikke periodevis så intens smerte som tidligere... Jeg fikk veldig vondt når jeg gikk ut av bilen i går formiddag på samme plass, kan det ha noe med saken å gjøre? Rart jeg plutselig kjenner det sent på kvelden, mangen timer senere...

Off jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg ringe lege i morgen å spørre om jeg skal komme til kontroll? Eller er det å overdrive? Vil ikke være til noe bry for noen heller...

Dette ble litt langt men jeg er så fortvilet og usikkert og bekymret[&o][&o][&o]

Håper noen har noen råd til meg.... Takk.

Uff, det hørtes ikke noe godt ut. Vet ikke hva det kan være, men jeg ville definitivt ringt til legen for å høre! Er ikke å bry noen, det er det de er der for[:)]

Sender en klem!

Hei..

ej he hatt lågt(vondt) i magen å i høgre side.. men ikkje so lågt at ej ikkje he fått sove då.. men det kan no være førskjelli ifrå person til person...

Det behøve ikkje være noke gale...

men ej he ikkje onga ifrå før , so ej kan ikkje sitte her å prate av erfaring ... ej ville berre seje til dej at du e ikkje til bry , vist det e noke du lure på so e doktorane der før at du skal konne spørre dej om ting..
Det e bejre å ringe en gong før mykje enn en gong før lite...

Å det e ikkje bra vist du går å bekymra dej .. då e det bejre at du prata me noken å finne ut ka det e , slik at du kan sleppe å tenke mejr på akkurat det...
men alt e nok bra me babyen ska du sjå:)

jeg synes virkelig du skal ringe legen!!! Du må være på den sikre siden. Så ring legen i morgen.

og LYKKE TIL[:)]

Ja dere har nok rett... Jeg får ringe han i morgen tidlig. Får ikke slappet helt av før jeg har fått snakket med han...Håper alt er slik det skal være.. Så lenge den lille har det bra er det ikke så viktig med meg, selv om det kom ut noen stygge ord mens det holdt på...

Tusen takk for all tilbakemelding. Dere er så snille [:D]

hadde det eg og, to netter eg nesten ikke såv, kom frem til at det var luft!!!!
tror ikke helt det men men

Sånn nå har jeg kommet meg til lege og tilbake.

Alt var vel med den lille, det var nok noe muskulært, i hvertfall ikke noe inni livmoren. Og i tillegg fikk jeg høre hjertelyden!![:D]

det var deilig å vite at alt er vel med den lille huleboeren!

Back
Topp