I går kveld begynte jeg å få skikkelig vondt på venstre side..... Ingenting nyttet og bare jeg beveget meg ble det ennå verre.. Slik fortsatte det hele natten. Vrei meg i smerte og klarte ikke holde på tårene. Sambo var jo helt fortvilet[&o] Men jeg fikk sove to timer... Det var liksom som det kom i etapper... Jeg vet hvordan det kjennes ut når livmoren strekker seg, og det var verre enn det.. Og det var bare på venstre side.. Jeg tenkte å ringe legen min men vil ikke få noen "Herregud du overdriver"-blikk....
Så nå er jeg bare livredd for hvordan det går med den lille....[:o][:o]
Men hvis jeg ikke blør, er alt bra da? Har ikke sett en dråpe og er i uke 15 nå.. Skal ikke til ul før i slutten på mars... Nå er det bare litt at jeg merker det ikke periodevis så intens smerte som tidligere... Jeg fikk veldig vondt når jeg gikk ut av bilen i går formiddag på samme plass, kan det ha noe med saken å gjøre? Rart jeg plutselig kjenner det sent på kvelden, mangen timer senere...
Off jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg ringe lege i morgen å spørre om jeg skal komme til kontroll? Eller er det å overdrive? Vil ikke være til noe bry for noen heller...
Dette ble litt langt men jeg er så fortvilet og usikkert og bekymret[&o][&o][&o]
Håper noen har noen råd til meg.... Takk.
Så nå er jeg bare livredd for hvordan det går med den lille....[:o][:o]
Men hvis jeg ikke blør, er alt bra da? Har ikke sett en dråpe og er i uke 15 nå.. Skal ikke til ul før i slutten på mars... Nå er det bare litt at jeg merker det ikke periodevis så intens smerte som tidligere... Jeg fikk veldig vondt når jeg gikk ut av bilen i går formiddag på samme plass, kan det ha noe med saken å gjøre? Rart jeg plutselig kjenner det sent på kvelden, mangen timer senere...
Off jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg ringe lege i morgen å spørre om jeg skal komme til kontroll? Eller er det å overdrive? Vil ikke være til noe bry for noen heller...
Dette ble litt langt men jeg er så fortvilet og usikkert og bekymret[&o][&o][&o]
Håper noen har noen råd til meg.... Takk.