Vooooondt!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Det murrer så fælt i bekkenet og underlivet nå at jeg bokstavelig talt ikke vet hvilket bein jeg skal stå på! Er dette nedpress (baby har ikke festet seg og ikke hadde jordmor noe tro på at den kom til å gjøre det heller), vonde kynnere eller begynnende rier? Er ikke noe tak, bare intenst vondt i underlivet...

Skjønner deg godt. Har fått det berømte nedpresset og håper at vannet skal gå når som helst, men neida..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skjønner deg godt. Har fått det berømte nedpresset og håper at vannet skal gå når som helst, men neida..

Herlig å gå sånn her og vente... Og så føler jeg meg så håpløs, for det er jo en bråte med andre som går på overtid og alt, men jeg blir gal av denne ventingen, jeg...!

Samme her. Er jo rett over 39 uker og gikk over sist, men venter som en gaaaaal likevel. For min del er formen så dårlig at det mest av dagen er å ligge på sofaen så da blir det jo en lang ventetid nå på slutten :(

Samme her. Er jo rett over 39 uker og gikk over sist, men venter som en gaaaaal likevel. For min del er formen så dårlig at det mest av dagen er å ligge på sofaen så da blir det jo en lang ventetid nå på slutten :(

Tror ikke jeg uansett hadde klart å mentalt forberede meg på å gå over, selv om jeg hadde gjort det før...! Så kjedelig... Bekken eller? Jeg har heldigvis vært grei nok til å kunne bevege meg ute (sånn som idag), men kjenner helgen nå bare kommer til å bli brukt til å sitte heeeelt stille...

Ja, bekkenet tar knekken på meg. Kan nesten ikke gå i perioder, men må jo alltid gjøre "noe" ellers så blir jeg gal.. Så da blir gjerne resten av dagen på sofaen.. Blir lange dager av det..

Ja, bekkenet tar knekken på meg. Kan nesten ikke gå i perioder, men må jo alltid gjøre "noe" ellers så blir jeg gal.. Så da blir gjerne resten av dagen på sofaen.. Blir lange dager av det..

Så utrolig kjedelig...! Blir jo litt tussete av å ikke kunne gjøre noe særlig...!

Vet hva du mener, hatt dt sånn på 3dagen nå. Her er heller ikke lille festa. Håper det er et tegn på de legger seg dypere ned slik at fødsel starter. :p

Vet hva du mener, hatt dt sånn på 3dagen nå. Her er heller ikke lille festa. Håper det er et tegn på de legger seg dypere ned slik at fødsel starter. :p

Krysser fingrene for det! Redd det bare er bekkenet som føler seg glemt, men håper virkelig babyene våre er klare for å komme ut snart!

Høres ut som babyen er på vei nedover i bekkenet:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Høres ut som babyen er på vei nedover i bekkenet:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Håper det :) Gikk over etter å ha ligget en stund med varmeflaske og sovet, så tydelig at det ikke var noe fødsel på gang ihvertfall :P Kan være bekkenet som ikke ville også...

Back
Topp