Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nå er det vel mange som treffes , og da bor langt fra hverandre, men som senere finner ut at det er verdt å flytte på seg?Serenity skrev:
står jo ingen sted her at han ikke er villig til å flytte?
Hvordan møtte du han da?FancyPants skrev:
Hvis det er via nett så skjønner jeg det bare ikke.. Hva får folk som ikke er villig til å flytte på seg til å kontakte noen på andre siden av landet? Hva er vitsen, liksom?
Jeg mener ikke å kritisere deg personlig altså, bare en generell tanke.
*Musti* skrev:
Hvis det er via nett så skjønner jeg det bare ikke.. Hva får folk som ikke er villig til å flytte på seg til å kontakte noen på andre siden av landet? Hva er vitsen, liksom?
Skal vi se.. Traff han vel for..ehm..6-7 år siden på den chattegreia på tv2 og har holdt kontakten siden.. Møttes første gang som venner i desember i fjor og det sa pang..fra begges side.. Hadde overhodet ikke trodd det skulle ende sånn,menmen..hehe.. I sommer ferierte jeg og ungene på østlandet,så vi tilbrakte en del tid sammen..og følelsene ble ikke svakere for å si det sånn..hehe.. Love is not easy.. Mulig jeg og ungene flytter til østlandet neste sommer..ikke til han da,men.. Jeg har vært der nede hver sommer siden søss flytta nedover i 2001 og syns det er like fælt hver gang jeg skal hjem..hehe.. Føler meg rett og slett hjemme der nede..OG det er flere muligheter der i forhold til her.
FancyPants skrev:
*Musti* skrev:
Skal vi se.. Traff han vel for..ehm..6-7 år siden på den chattegreia på tv2 og har holdt kontakten siden.. Møttes første gang som venner i desember i fjor og det sa pang..fra begges side.. Hadde overhodet ikke trodd det skulle ende sånn,menmen..hehe.. I sommer ferierte jeg og ungene på østlandet,så vi tilbrakte en del tid sammen..og følelsene ble ikke svakere for å si det sånn..hehe.. Love is not easy.. Mulig jeg og ungene flytter til østlandet neste sommer..ikke til han da,men.. Jeg har vært der nede hver sommer siden søss flytta nedover i 2001 og syns det er like fælt hver gang jeg skal hjem..hehe.. Føler meg rett og slett hjemme der nede..OG det er flere muligheter der i forhold til her.
Aha! Det høres jo ut som dere har noe fint på gang:) Håper du ikke tok deg nær av det jeg skrev altså..
Jeg må venne meg til virkelig langdistanseforhold selv, siden kjæresten min reiser til Australia i januar. Jeg er så ambivalent i forhold til det, noen ganger tenker jeg at det går bra, andre ganger tenker jeg hvorfor i all verden jeg vil meg selv så vondt..
han kommer jo hjem igjen, og er villig til å satse for å få et til å funke. Så nå er det bare meg det står på. 6-10 mnd er jo på en måte ikke lenge, men samtidig voldsomt lenge. Er som du sier, love is not easy.