Vont bak ribbeina i ryggen...

Snart6barnsmor<3

Elsker forumet
jentene i juni13
Marsmagi 2025
Siden i går kveld har jeg hatt vont bak ribbeina i ryggen.. Det er sikkelig ubehagelig og sover ikke noe godt pga det.. Ikke bo særlig å være på jobb å ha vont.. :/ er det fler som har hatt/ har det slik ? Og hvet hva det kan være ?

Jeg hadde det sånn forrige gang,og har hatt det nå også,men det kommer og går litt. Vet ikke hva det er,men er vel med med at man blir litt framtung,så det blir ekstra belastning?

Kansje det ja, tenkte å ta det opp med legen på fredag.. Er sikkelig ubehagelig da, har funnet ut at om jeg strekker armene fram og trekker pusten dypt så blir det bedre akkurat i det jeg jør det.. Men kan jo ikke akkurat gå rundt sånn hele dagen..:p

Kansje det ja, tenkte å ta det opp med legen på fredag.. Er sikkelig ubehagelig da, har funnet ut at om jeg strekker armene fram og trekker pusten dypt så blir det bedre akkurat i det jeg jør det.. Men kan jo ikke akkurat gå rundt sånn hele dagen..:p

Ja jeg vet! Eller strekke armene fram og krumme ryggen bittelitt og "strekke" den på den måten ;)

Har hatt akkurat det samme selv, mens øker det har blitt litt bedre den siste uka. Tok det opp med legen og han sa det var normalt, og sa det kunne bli verre utover :) men ikke farlig ;) kunne også føles verre hvis muskulaturen var stram, hvis f,eks strammer rygg/overkropp ved smerte, kan det føles sterkere...

Back
Topp