Vondter

Nathen

Glad i forumet
Ååååå i natt har jeg ikke sovet godt, har hatt så vondt i underlivet....."stikkinger". Er det noen andre som har hatt dette? Men det blir vel verre vel....!

jeg har det slik jeg også men jeg har litt flere uker igjen jeg da..er 3 gangsfødene til meg.men jeg tror ikke jeg går til oktober..stikkingene blir verre ja..ser du har bare 1 dag igjen å gå,så jeg tror du kommer snart jeg.. Ønsker deg lukke til vertfall....[:)]

Har ikkje sånne stikkinger, men et frykteli press ned i bekkenet.Gjør veldig vondt i skambenet!Usj..meen d kain c ut som d drøya her i gårn.åsså så kvalm heile tia.blææ....

ORIGINAL: malene86

Eg har hatt masse stikking og press i bekkenet.... sånn at det blir skikkelig vondt liksom! Og kynnere... Jordmora mi meinte det var modningsrier. Kan ikkje det berre bli verre og gå over til rier?? *sukk*

Ja sånn har jeg det også.. Litt irritert over det ikke kan gå over til skikkelige rier heller.. Plagsomt å ha det sånn også.

ORIGINAL: Bente 24

Håpte på at når jeg lå med registrering i dag på føden at det grønne tallet skulle begynneå stige..men det gjor det ikke...lå på 10 og 20...ingen rier..hun sa om det hadde vært rier hadde det vært på 50 og mer

Me 2 hehe[:)] Kom en rie nå liksom! Jaja trøste oss med at de kommer om ikke så aaaltfor lenge

Slår kynnere ut på sånne CTG-målinger forresten?

Back
Topp