Vondter

Frøken_

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2023
I dah har jeg hatt litt vondt i venstre side på ryggen og nederst i magen. Litt sånn menssmerter. Er 6+2 i dag.
Flere som har opplevd det? Håper det ikke er noe galt...

I dah har jeg hatt litt vondt i venstre side på ryggen og nederst i magen. Litt sånn menssmerter. Er 6+2 i dag.
Nederst i magen/i livmora har jeg stadig litt sånne strekkesmerter. Det tar jeg kun som et godt tegn. Ryggen har ikke plaget med- ikke siden implantasjonen, da hadde jeg masse ubehag i korsryggen.

Noen som har mye mer ligamentsmerter/ubehag på en side? Føler livmoren min kun vokser på min høyre side :p

Jeg har det slikt konstant, kjennes ut som at mensen er på vei. Har vondt både i rygg og nederst i magen. Hadde det også slik i forrige graviditet :-) Er 8+3 i dag, tror jeg hadde det hele første trimester sist.

Jeg har det slikt konstant, kjennes ut som at mensen er på vei. Har vondt både i rygg og nederst i magen. Hadde det også slik i forrige graviditet :) Er 8+3 i dag, tror jeg hadde det hele første trimester sist.
Godt å høre at det er normalt! :) Da er det faktisk godt å ha litt vondt :laughing002

Jeg hadde det sånn når jeg opplevde svangerskap uten livmoren! Ikke nøl med å ringe legevakten om det ikke gir seg, spesielt om du ikke har hadd tul å sett at alt er bra❤️

Hvis du allerede har vært å sett att det er noe i fostersekken så er det ikke en exu ❤️
Jaa, legen så at det var noe der :Heartred Hun hadde vel sett hvis den ikke var der den ikke skulle være med utvendig ultralyd? Ble litt nervøs her nå.. Litt intense smerter i sidene på ryggen helt nederst.. Ikke noe særlig i magen nå.

Har også det sånn. Ser ut til at dette er helt normalt. Er så glad for at man får svar på ting man lurer på /bekymrer seg over her inne. Det hjelper på når dette er første gang for flere av oss :)

Har også det sånn. Ser ut til at dette er helt normalt. Er så glad for at man får svar på ting man lurer på /bekymrer seg over her inne. Det hjelper på når dette er første gang for flere av oss :)
Helt enig! :) Hvor langt på vei er du? :)

Back
Topp