Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nederst i magen/i livmora har jeg stadig litt sånne strekkesmerter. Det tar jeg kun som et godt tegn. Ryggen har ikke plaget med- ikke siden implantasjonen, da hadde jeg masse ubehag i korsryggen.I dah har jeg hatt litt vondt i venstre side på ryggen og nederst i magen. Litt sånn menssmerter. Er 6+2 i dag.
Flere som har opplevd det? Håper det ikke er noe galt...
Opplevd det samme helt siden jeg ble gravid. Er helt normalt da livmoren vokser. Er 6+1I dah har jeg hatt litt vondt i venstre side på ryggen og nederst i magen. Litt sånn menssmerter. Er 6+2 i dag.
samme her, men det hender og jeg kjenner det i hele nedredel av magenNoen som har mye mer ligamentsmerter/ubehag på en side? Føler livmoren min kun vokser på min høyre side
Godt å høre at det er normalt! Da er det faktisk godt å ha litt vondtJeg har det slikt konstant, kjennes ut som at mensen er på vei. Har vondt både i rygg og nederst i magen. Hadde det også slik i forrige graviditet Er 8+3 i dag, tror jeg hadde det hele første trimester sist.
Man kan vel se at det ikke er svangerskap utenfor livmoren på vanlig ultralyd? Var hos legen forrige uke og hun så den lille kumpen.Jeg hadde det sånn når jeg opplevde svangerskap uten livmoren! Ikke nøl med å ringe legevakten om det ikke gir seg, spesielt om du ikke har hadd tul å sett at alt er bra
Hvis du allerede har vært å sett att det er noe i fostersekken så er det ikke en exuMan kan vel se at det ikke er svangerskap utenfor livmoren på vanlig ultralyd? Var hos legen forrige uke og hun så den lille kumpen.
Jaa, legen så at det var noe der Hun hadde vel sett hvis den ikke var der den ikke skulle være med utvendig ultralyd? Ble litt nervøs her nå.. Litt intense smerter i sidene på ryggen helt nederst.. Ikke noe særlig i magen nå.Hvis du allerede har vært å sett att det er noe i fostersekken så er det ikke en exu
Ja da er fostersekken tom eller kun plommesekkenJaa, legen så at det var noe der Hun hadde vel sett hvis den ikke var der den ikke skulle være med utvendig ultralyd? Ble litt nervøs her nå.. Litt intense smerter i sidene på ryggen helt nederst.. Ikke noe særlig i magen nå.
VenstreNoen som har mye mer ligamentsmerter/ubehag på en side? Føler livmoren min kun vokser på min høyre side
Har også det sånn. Ser ut til at dette er helt normalt. Er så glad for at man får svar på ting man lurer på /bekymrer seg over her inne. Det hjelper på når dette er første gang for flere av ossI dah har jeg hatt litt vondt i venstre side på ryggen og nederst i magen. Litt sånn menssmerter. Er 6+2 i dag.
Helt enig! Hvor langt på vei er du?Har også det sånn. Ser ut til at dette er helt normalt. Er så glad for at man får svar på ting man lurer på /bekymrer seg over her inne. Det hjelper på når dette er første gang for flere av oss
Jeg er 7+3 idagHelt enig! Hvor langt på vei er du?
Jeg er 6+3 Ble sykemeldt ut uka da jeg jobber i barnehage..Jeg er 7+3 idag
Håper det hjelper litt på å ta det med ro Jeg vurderer også sykemelding da jeg har en jobb som krever mye av meg. Har begynt å slite med konstant kvalmeJeg er 6+3 Ble sykemeldt ut uka da jeg jobber i barnehage..
Det kan være godt å ta det litt med ro nå i starten jaHåper det hjelper litt på å ta det med ro Jeg vurderer også sykemelding da jeg har en jobb som krever mye av meg. Har begynt å slite med konstant kvalme