Vondter ...

Kystvaktkone

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hei maidamer!
Jeg er 5+2 med barn nummer tre, og kjenner allerede i rygg og bekken at det er tungt... Redd det skal fortsette sånn, og at jeg må tidlig ut av jobb. Jobber som selger i butikk, og går og står hele dagen bortsett fra lunsjpausen. Har jo i tillegg to hjemme, og en mann som er borte 3 uker i slengen...:dead:

Hvordan opplever dere det?
Er du første-, andre-, tredje- eller kanskje endaflere-gangsmamma?

Var og tok blodprøve for å se hcg i dag, den var helt perfekt på 3381 :smiley-bounce012

Takker for svar, håper dere har en fin dag!
 
Her venter jeg nr 2. Jeg kjenner det er litt ømt i halebeinet mitt og puppene får ikke lenger tilstrekkelig støtte av bh, da alle bh-ene mine er for små og de fører ikke større størrelser i de lokale butikkene... Jeg jobber i barnehage, så jeg har fått kommentarer på at puppene mine er store og at jeg ikke er like aktiv i leken med barna. Jeg gjør så godt jeg kan, men jeg har ikke pust til å løpe rundt å fange ungene i utetiden som før. Sover også ganske mye. Minst 8 timer i døgnet. Ofte sovner jeg på sofaen til barne-tv. Nå skal jeg forresten snart legge meg.
 
Jeg har det likt. Barn nr 2. Og første mann er bare blitt 1 år. :p Men jeg har vondt her og der, luftsmerter, kvalm og ømme pupper. Men håååper ikke det blir tidelig sykemelding.. Jobber i barnehage. Og sist svangerskap var jeg sykemeldt i 6 mnd tilsammen.:(
 
Venter nr 2, sliter allerede med bekkenet og er så oppblåst at det gjør vondt. På kveldene ser jeg ut som da jeg var 13-14 uker på vei, selv om jeg har litt ekstra på magen og kroppen generelt :)
 
Back
Topp