Vondter

M&ms

Forelsket i forumet
Jeg har hatt så mye vondter i hele kroppen siden igår kveld. Fikk ikke sove før klokken nærmet seg halv to og etter det var jeg oppe en gang i timen for jeg måtte enten tisse eller hadde vondt i bekkenet så jeg måtte bevege meg litt. Magesmerter, ryggsmerter, nedpress og stikkinger i underlivet mens jeg går. Og den fantastiske kvalmen! Ligger med spy oppi halsen :(
Kjenner at jeg er veldig ferdig nå >__<
Måtte syte litt, for det er ikke noe kjekt å ha det sånn! :(
Flere som sliter med samme?

Last edited:
Sliter veldig med vondt i bekken, hofter, rygg og lysken om natten.. Spesielt natt til tirsdag, for da er det mange dager siden besøk hos fysio (som er tirsdag og torsdag). Er fryktelig lei av å ha vondt hele tiden, uansett om jeg står, går, sitter eller ligger, så kjenner jeg det en av plassene. Blir mye sutring for tiden, for å si det mildt :-P

Huff ikke greit! Rygg vondt, natte våk, mye do gåing.. Lov å syte nå mot slutten, så en klem til deg

Samme her, så føler veldig med deg. Nå, disse siste ukene, er alt blitt veldig tungt og slitsomt. Og når ikke kroppen får en god natts søvn, så blir det ikke noe bedre. Jeg har måttet kaste inn håndklet og begynt å gå til kiropraktor igjen. Hatt så vondt i hoftene om natten :mad:

Sliter veldig med vondt i bekken, hofter, rygg og lysken om natten.. Spesielt natt til tirsdag, for da er det mange dager siden besøk hos fysio (som er tirsdag og torsdag). Er fryktelig lei av å ha vondt hele tiden, uansett om jeg står, går, sitter eller ligger, så kjenner jeg det en av plassene. Blir mye sutring for tiden, for å si det mildt :-P

Er ikke noe godt dette! :( Er heldigvis ikke så altfor lenge til verdensfineste skatt er i armene våre <3

Samme her, så føler veldig med deg. Nå, disse siste ukene, er alt blitt veldig tungt og slitsomt. Og når ikke kroppen får en god natts søvn, så blir det ikke noe bedre. Jeg har måttet kaste inn håndklet og begynt å gå til kiropraktor igjen. Hatt så vondt i hoftene om natten :mad:

Sant som du sier! Tungt nok fra før og blir enda verre med lite søvn :(
Det er fryktelig vondt! Håper at det å gå til kiropraktor hjelper på hoftene dine!

Usj ja..føler jeg syter mye, men det er jo virkelig tungt nå. Er fint å kunne få litt ut frustrasjon her da der andre i samme båt forstår det. Natten er helt klart verst.. Vondt i bekkenet, halsbrann, våkner av alt, blæra er konstant full og vond og når man våkner om morgenen er det en utfordring bare å komme seg opp på beina og i klærne:facepalm: snart over nå da:)

Værst e natta, først må eg kave meg til å finne en god liggestilling, å som regel når eg har funne det, må eg tisse-sånn typ fem gang pr natt. I tillegg våkne eg rundt kl 3 å får ikke sove før rundt 5 igjen :(

Ja, eneste forskjell er vel at jeg må ikke på do på natta, men våkner flere ganger av vondter i stedet :(

Jeg synes så synd på dere :(
Nok for at jeg og har en del plager, men å ikke ha noe bekkenplager må være luksus! Jeg hadde mye vondt i ryggen i 2e trimester, men når jeg sluttet å arbeide100% ble det mye bedre, og nå klarer jeg å sitte i sofaen en hel kveld uten å bytte stilling 200 ggr og å være nøtt til å bare legge meg tilslutt fordi jeg ikke finner en stilling som passer...
Jeg håper dere får det bedre siste tiden, ellers så er det kanskje en smal trøst at vi snart er ferdige...? :(

Jeg har nå fått økte smerter i bekkenet ble ille i dag etter å stått og bakt kjeks og etter jeg gikk å hentet i Bhg. Føle meg veldig sliten og tung. Blir andpusten av ingen ting

Jeg kjenner jeg er lei av tøying i ribbeina. Lillesnuppa ligger så langt oppe og i seteleie, så det presser sånn på. Må sitte med skikkelig svai i ryggen eller ligge på sida for å lette på trykket der. Håper jammen hu finner veien lenger ned snart!

Jeg kjenner jeg er lei av tøying i ribbeina. Lillesnuppa ligger så langt oppe og i seteleie, så det presser sånn på. Må sitte med skikkelig svai i ryggen eller ligge på sida for å lette på trykket der. Håper jammen hu finner veien lenger ned snart!
Han ligger høyt opp med noe jeg antar er rumpa her og, fryktelig ubehagelig å sitte, for det er liksom ikke plass til å lene seg fram. Presser spesielt på morgen og kveld.

Jeg har hatt så mye vondter i hele kroppen siden igår kveld. Fikk ikke sove før klokken nærmet seg halv to og etter det var jeg oppe en gang i timen for jeg måtte enten tisse eller hadde vondt i bekkenet så jeg måtte bevege meg litt. Magesmerter, ryggsmerter, nedpress og stikkinger i underlivet mens jeg går. Og den fantastiske kvalmen! Ligger med spy oppi halsen :(
Kjenner at jeg er veldig ferdig nå >__<
Måtte syte litt, for det er ikke noe kjekt å ha det sånn! :(
Flere som sliter med samme?
Jeg sleit også med å sove natt til i går. Gikk på do ørten ganger og hadde masse nedpress og følte meg øm i underlivet. Grytidlig på morrakvisten fikk jeg plutselig skikkelige smerter på venstre side av ryggen og magen. Det ble tlf til føden, hastetime hos fastlegen og tur på legevakta på kvelden, og til slutt ble det påvist uvi. Ikke ante jeg at uvi kunne gi såå mye ryggsmerter. Har fått antibiotika og knasker paracet, og nå virker det allerede mye bedre. *Lykke* :-)

Vet ikke om dette er i nærheten av hvordan du har det, men ville bare fram til at urinveisinfeksjon kan gi mange rare symptomer. Ikke alltid den klassiske sviingen er til stedet.

Back
Topp