Vondter

*tropisk*

Forelsket i forumet
Off, er så lei, vondt både her og der.. noen dager konstant samme om jeg slapper av eller styrer forsiktig på med noe hverdagslige ting. Idag har jeg hatt så vondt i ribbena, og i lysken. Frustrerende når smerten står på hele tiden:yuck:

Huff!! Føler med deg! Ikke kjekt når det er sånn. Håper du får en roligere og bedre tid siste måneden. Jobber du eller er du hjemme?

Off, er så lei, vondt både her og der.. noen dager konstant samme om jeg slapper av eller styrer forsiktig på med noe hverdagslige ting. Idag har jeg hatt så vondt i ribbena, og i lysken. Frustrerende når smerten står på hele tiden:yuck:
Føler med deg! ❤ Bekkenet er konstant vondt hele tiden, uansett om jeg sitter, ligger eller går. :-( Det beste er å sitte, men kjenner det da også, og I tillegg kommer det da masse kynnere....:rolleyes:
Men gevinsten vi får er den aller beste! :)

Uff ja vet akkurat hvordan du har det. Det er det samme her også. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut i over 4 uker til. Trøsteklem

Skjønner godt hvordan du har det!
Er også sliten og lei av smerter, lite søvn og bekymringer.
Vi får øse ut frustrasjonen vår til hverandre!

Føler virkelig med deg!!
Det er kjempe frustrerende med alle
vondtene!!

Heldigvis er det ikke så altfor lenge igjen <3

Back
Topp