Vondter?

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Har du blitt plaget av noen vondter i kroppen nå under graviditeten?

Bortsett fra at jeg merker at jeg er tyngre, og at det presser nedover i bekkenet når jeg går mye så kjenner jeg det i ryggen nå.

Oppe mellom skulderbladene. Blir veldig sliten der om jeg står mye eller sitter på en stol/benk uten god ryggstøtte.
Skal få mannen til å massere godt der i kveld. Håper det går over for det blir skikkelig vondt på kvelden de dagene vi har "vært på farta".

Nå har ikke jeg trent i forkant, eller under graviditeten. Men må vel komme igang med noen enkle ryggøvelser hjemme i stua på kveldstid nå...
 
Jeg har ofte småvondt i ryggen og hoftene, men det er bare barnemat i forhold til smertene jeg har i underlivet pga åreknuter. Kan nesten ikke stå eller gå, for det gjør så fryktelig vondt :( Her er det bare å få beina opp i sofaen som hjelper mot smertene, for da flyttes belastningen bort.
 
Har du blitt plaget av noen vondter i kroppen nå under graviditeten?

Bortsett fra at jeg merker at jeg er tyngre, og at det presser nedover i bekkenet når jeg går mye så kjenner jeg det i ryggen nå.

Oppe mellom skulderbladene. Blir veldig sliten der om jeg står mye eller sitter på en stol/benk uten god ryggstøtte.
Skal få mannen til å massere godt der i kveld. Håper det går over for det blir skikkelig vondt på kvelden de dagene vi har "vært på farta".

Nå har ikke jeg trent i forkant, eller under graviditeten. Men må vel komme igang med noen enkle ryggøvelser hjemme i stua på kveldstid nå...
Kjenner på akkurat det samme som deg. Her har mannen omtrendt fått fast ansettelse som massasjør hver kveld..:p utrolig takknemlig!
Har ei treningsmatte som står til pynt i boda.. Må nok bare ta meg selv i nakken å få den på gulv snart å få gjort noen ryggøvelser.. Er bare såå sliten om kveldene at tv-kos på sofaen frister mer..;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bekkenløsning, og veldig mye smerter i den forbindelse, til alle døgnets tider:/.. Er også plaget med mye hodepine, og smerter i skuldre/nakke som har kommet mer de siste ukene..
 
Har mye vondt i musklene som er festet rundt bekkenet, og i halebeinet. Tar på å bare gjøre småting rundt i huset. I sengen må jeg hjelpe med armene for å snu beina.
Sliter også med mye vondt i nakke og hodet..:/ Har vondt i hodet ca. hver dag i varierende grad, men kjenner jo at det hele skyldes det muskulære lenger nede i ryggen og kroppen.
Tungt å være gravid har jeg forstått :p
 
Har til tider bekken og ryggsmerter. Ellers er det bare småtteri som litt hodepine og brystspreng:)
 
Fikk ryggplager forrige uke da jeg hadde to inspeksjonsrunder der jeg stod en del og bar på en iPad som jeg noterte på. Men det gikk over etter et par dagers hvile. Nå har jeg fått bekkenplager i hoftene, bak nedover på begge sidene og i korsryggen/halebeinet.
 
Back
Topp