vondter!

verosus_88

Flørter med forumet
Tidlig oppe idag jeg jaa, eller for å si det rett, jeg har sovet 5-10 minutter i heeele natt :/

Men natt til i går var jeg på sykehuset grunnet magesmerter/rier.. Da fikk jeg sånn på magen som målte hjertelyd, rier og babyens bevegelser.. Alt var fint, og hadde masse jevne rier! ( falske rier som de da kaller det når man ikke er i fødsel)  Hadde jo ingen åpning eller noe enda ( men det er jo enda 10 dager til termin). fikk en Ultralyd mens jeg var der også.. Alt var fint, har bare litt for mye fostervann, så det skal jeg få kontrolltime for neste uke på sykehuset, For det var visst noe de fulgte opp- men alt var perfekt med lillegutt! :)
Men smertene ga seg ikke før dagen etter ( men fikk hvertfall sovet litt den natta)
Da var jeg fin i mange timer.. ( dette er vel heeeelt vanlig mot slutten) Men såå mellom19-19.30 i går kveld var det igang igjen, jevne rier, dårlig dårlig mage, kvalme og oppkast.. vondt i korsrygg, og vondt i begge lårene ( kanskje noe med bekkenet og?? ) Tok en goood og varm dusj, dette hjalp ikke stort, og har ikke sovet i natt.. Har fortsatt vondt, kommer litt kynnere/maserier med jevne mellomrom, og orker ikke gjøre noe.. da det er konsant smerter :(

SÅ jeg kan si jeg gleder meg masse masse til det hele er over og lillegutt er ute!! :)

Idag skal jeg ikke gjøre NOENTING, men håper smertene skal avta LITT ihvertfall. :))
Da har jeg fått "Klaget" litt, hehe...

Håper dere får en fiiin dag jenter :D

oi, da blir det vel fødsel på deg snart:)

Høres ikke ut som du kommer til å gå til termin nei! :-)
Hvis du gjør det så håper jeg du slipper å ha det sånn hele veien, for det må være veldig slitsomt.  

høres ikke godt ut, men kanskje du har den lille snart!
håper du får en bedre dag idag!

ja, det er ganske slitsomt... Så enten håper jeg på fødsel snart, eller så håper jeg det roer seg! :o)  vil ikke gå sånn i over en uke til.. :(

Back
Topp